تنوع رنگی یخچال فریزرهای جدید هایر برای هماهنگی با دکور آشپزخانه

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هایر یکی از مشهورترین سازندگان لوازم خانگی در جهان، با دست پر به نمایشگاه IFA 2016 آمده است. این کمپانی از یخچال‌ فریزرهایی پرده برداشت که از تنوع رنگی زیادی برخوردارند و کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه و دکور آشپزخانه‌ی خود رنگ مورد نظرشان را سفارش دهند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هایر به عنوان سازنده‌ی بزرگ لوازم خانگی، در نمایشگاه IFA 2016 در برلین از سری جدید یخچال فریزرهای خود با تنوع رنگی رونمایی کرد. بدین ترتیب زمانی که یک یخچال هایر سری ۶۰ یا ۷۰ سفارش دهید، می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کرده و رنگ‌های دلخواه خود را انتخاب کنید. از آنجا که اغلب لوازم خانگی بزرگ شبیه هم به نظر می‌رسند، صرف‌نظر از لوگو یا تفاوت‌های بسیار جزیی در انحنای دستگیره‌ی در، ارائه‌ی رنگ‌های گوناگون می‌تواند به یخچال فریزرهای این برند چینی کمک کند تا به عنوان محصولاتی منحصر به فرد شناخته شوند.

سایر تولیدکنندگان بزرگ یخچال فریزر نیز گام‌هایی برای خاص بودن برداشته‌اند. ال‌جی از بدنه‌هایی ضد زنگ بهره می‌برد. GE که به تازگی توسط هایر تصاحب شده از پوششی زبر و سنگ مانند برای یخچال فریزرهای خود بهره می‌برد. تاکنون تنها کمپانی Smeg از تنوع رنگ در یخچال‌های خود استفاده کرده است و از آن‌جا که هایر قول تنوع رنگ نامحدود را در یخچال فریزرهای خود داده است، باید گزینه‌های بیشتری نسبت به ظاهر یکپارچه‌ی یخچال‌های طراحی محور Smeg داشته باشد.

یخچال فریزر هایر

هایر در نمایشگاه IFA 2016 برلین، در کنار رنگ‌های قابل انتخاب از نوآوری‌های دیگری نیز در زمینه‌ی یخچال فریزر پرده برداشت. این کمپانی چند فناوری جدید و کشوهای یخچال با دسترسی آسان‌تر را معرفی کرد. هیچ یک از این رونمایی‌های هایر به اندازه‌ی رنگ‌های قابل گزینش مورد توجه قرار نگرفتند، چرا که در هر صورت تقریبا تمامی یخچال‌هایی که تاکنون ارائه شده هرکدام دارای فناوری‌هایی هستند که به موجب آن غذای شما را تازه‌‌تر یا برای مدتی طولانی‌تر نگه می‌دارند.

هایر هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی یخچال فریزرهای رنگی محور خود ارائه نکرده است. انتظار داریم که این محصولات ابتدا در اروپا عرضه شوند، اما با توجه به تصاحب GE توسط هایر، می‌توانیم امیدوار باشیم که به زودی یخچال فریزرهای رنگی این کمپانی را در ایالات متحده نیز ببینیم.

نظر شما در مورد این نوآوری چیست؟ آیا ایده‌ی انتخاب رنگ یخچال فریزر را کاربردی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات