ساعت‌های اندرویدی به آیفون 7 متصل نمی‌شوند

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشات متعدد کاربران، ساعت‌های اندروید به مدل‌های مختلف آیفون 7 متصل نمی‌شوند.
تبلیغات

گجت‌های پوشدنی همگام با صنعت موبایل در حال پیشرفت و توسعه‌اند. یکی از این لوازم پوشیدنی مهم، ساعت‌های هوشمند است. این حوزه نیز مانند SmartPhone محل رقابت شرکت‌های بزرگی همچون گوگل و اپل با یکدیگر بوده است و هر یک در پی جذب کاربران به سوی خود هستند.

یکی از راهکارهایی که گوگل برای برای ترغیب دارندگان آیفون به استفاده از ساعت‌هایی با OS اندروید کرده است هماهنگ ساختن Android Wear با سیستم عامل آی‌او‌اس بود به بیان واضح‌تر گوگل امکان اتصال و دریافت پیام‌ها از گوشی‌های آیفون به ساعت‌های اندرویدی را فراهم کرده است، اگرچه امکانات ساعت‌های اندرویدی با اتصال به آیفون، تنها به چند ویژگی مشخص خلاصه می‌شود اما ظاهراً  همین امکانات محدود نیز در  iPhone 7 به درستی کار نمی‌کند.

طبق گزارشات متعدد کاربران گوشی‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس قادر به اتصال به ساعت‌هایی با سیستم عامل اندروید نیستند. این ایراد در زمان اتصال به بلوتوث گوشی و انجام عملیات جفت سازی (Pairing) رخ می‌دهد.

بر اساس بیانیه‌ای که گوگل در انجمن رسمی این شرکت منتشر کرده است مدل‌های Moto 360 نسل دو، Tag Heuer ،ZenWatch ،Fossil ،MK و برخی مدل‌های دیگر به آیفون ۷ متصل نمی‌شوند.

تا به حال علت اصلی عدم اتصال آیفون ۷ به ساعت‌های اندرویدی مشخص نشده است و به نظر می‌رسد این مشکلات به سخت افزار آیفون مرتبط باشد تا سیستم عامل iOS 10. بر اساس بیانیه گوگل این شرکت همچنان در تلاش است که دلیل این اتفاق را ریشه‌یابی کند تا بتواند در آینده بروزرسانی را برای حل این مشکل منتشر کند.

ظاهراً این مشکل تنها برای ساعت‌های اندرویدی باشد چراکه دارندگان مدل‌های دیگر SmartWatch چنین مشکلاتی را گزارش نکرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات