پژو تا سال 2021 از 5 خودرو الکتریکی پرده برداری خواهد کرد

جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
مصاحبه مدیر عامل شرکت خودرو‌سازی پژو در حاشیه نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ دارای خبر‌های جذابی از آینده خودرو‌های الکتریکی بود.
تبلیغات

بر اساس گفته رئیس برند پژو جان قیلیپ ایمپاراتو (Jean-Philippe Imparato) شرکت خودروسازی پژو از سه پلاگین هیبرید و دو خودروی تمام الکتریکی تا سال ۲۰۲۱ پرده‌برداری خواهد کرد. با زومیت همراه شوید.

هیبرید پلاگین

بر اساس بخشی از استراتژی جدید گروه PSA (یا گروه پژوه سیتروئن) با عنوان push to pass، ایمپاراتو تاکید کرد که پلاگین هیبرید برای مدل‌های ۳۰۰۸، ۵۰۰۸ و ۵۰۸ و مدل‌های تمام الکتریکی برای مدل‌های ۲۰۸ و ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. این تنظیمات به صورت گسترده در دو پلتفرم متفاوت EMP2 و CMP انجام خواهد پذیرفت. بزرگی پلترفرم EMP2 فضای کافی برای اتصال پلاگین هیبرید را دارد در حالی که پلتفرم CMP اجازه نصب سیستم تمام الکتریکی را می‌دهد.

ایمپاراتو اضافه کرد که خودرو ۳۰۰۸ هیبرید قادر به طی مسافت ۶۰ کیلومتر توسط موتور الکتریکی خواهد بود. با این حال او اعتقاد دارد که بخش سنتی پیشرانه خودرو بسیار مهم است زیرا این پیشرانه برای وضعیت حاضر بسیار مناسب است. وی همچنین با تاکید بر اینکه هزینه‌های نهایی مالک خودرو از اهمیت خاصی برخوردار است، اضافه کرد که دیزل هنوز هم نزد خریداران با ۵۰ درصد نسب هزینه خرید به درآمد بسیار محبوب است. همچنین این رقم برای بریتانیا بیش از ۷۰ درصد است.

پژو 3008

ایمپاراتو در زمینه درخواست برای خودرو هیبریدی و الکتریکی گفت: پژو در سال ۲۰۱۹/۲۰۲۰ آماده تحویل این خودرو‌ها خواهد بود.

همچنین او  پیرامون نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶، جایی که خودرو جدید ۵۰۰۸ خودروساز فرانسوی برای بار اول رونمایی خواهد شد، اضافه کرد که این مدل دارای طراحی و قوام یک SUV با قابلیت‌‌های ایمپکت ام‌پی‌وی (MPV) است. او در نهایت گفت که اگر قصد رانندگی در یک خودرو SUV را دارید بهتر است از مدل ۵۰۸ استفاده کنید!

پژو ۵۰۰۸

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات