روش جدید اسپاتیفای برای پیشنهاد موسیقی

جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پلی لیست‌های هفتگی اسپاتیفای با وجود این‌که طرفداران زیادی پیدا کرده اما مشکل محدودیت زمانی دارد..
تبلیغات

اسپاتیفای پلی لیست جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این میکس روزانه شامل یک سری از پلی لیست‌های محبوب شما به همراه موسیقی‌های جدیدی است که به حال و هوای این لیست‌ها بخورد. اسپاتیفای صفت تقریبا نامحدود را برای این سرویس خود گذاشته است که باعث می‌شود شما هیچوقت دست خالی از آهنگ‌هایی به سلیقه پلی لیست خود، نباشید.

طبق معمول این نوع از الگوریتم‌ها، اسپاتیفای می‌گوید طی مرور زمان این پلی لیست روزانه بهتر می‌شود. حتی با لایک زدن بر آهنگ‌هایی که مورد پسند شما است و دیسلایک کردن آهنگ‌هایی که خوشتان نمی‌آید، می‌توانید در بهبود لیست کمک کنید.

اسپاتیفای در ابتدا به عنوان بهترین سرویس موسیقی از لحاظ وسعت آرشیو شهرت داشت، اما امروزه با چنین کارهایی به عنوان یکی از بهترین سرویس‌های استریم موسیقی از لحاظ پیشنهاد به شنوندگان معروف شده است. البته از لحاظ پیشنهاد موسیقی همچنان سرویس پاندورا بی رقیب است و با اقدامات دیگری دارد به رقیبی جدی برای اسپاتیفای در دیگر زمینه‌ها بدل شود.

این مطلب بدین معنا است که کمپانی اسپاتیفای تحت فشارهای زیادی است که بهترین الگوریتم در زمینه پیشنهاد موسیقی ارائه دهد. البته تا الان، گویا شرکت در مسیر درستی قرار گرفته است.

سرویس میکس روزانه اسپاتیفای هم اکنون در اندروید و آی او اس در دسترس است و گفته می‌شود در دیگر پلتفرم‌ها هم به زودی ارائه می‌شود. کاربران جدید قبل از استفاده از این سرویس باید به مدت ۲ هفته به موزیک‌های خود گوش دهند تا بر اساس سلیقه شما الگوریتم اسپاتیفای موزیک‌های جدیدی را پیشنهاد دهد.

اکنون با این خبر آیا بیش از پیش از اسپاتیفای استفاده خواهید کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات