تماشا کنید: ویدیو اختصاصی زومیت از غرفه ال جی در ایفا 2016

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی با وجود این که در ایفا ۲۰۱۶ مراسمی برای معرفی محصولات نداشت اما با دست پر به این نمایشگاه آمده است تا جدیدترین محصولاتش را در معرض دید عموم قرار دهد.
تبلیغات

با وجود اینکه ال‌جی در ایفا ۲۰۱۶ کنفرانسی برای معرفی محصولات جدید نداشت اما غرفه‌ی این شرکت مانند گذشته پر از محصولات جذاب و دیدنی است و افراد بسیاری را به پای سکو‌های آن می‌کشد.

لوازم خانگی سری Signature یکی از این جذابیت‌ها هستند. ال‌جی در ایفا ۲۰۱۶ تلویزیون جی ۶ را در معرض دید عموم قرار داده است. G6 با پنل OLED که روندی جدید در ساخت تلویزیون‌ها به شمار می‌رود خود را از رقبا جدا کرده است. با توجه به عمق رنگ مشکی فوق العاده و اشباع بودن رنگ‌ها این تلویزیون ال جی هر چشمی را مسحور خود خواهند کرد.

پنل این تلویزیون با داشتن ضخامت ۲.۵۷ میلی‌متر بسیار باریک است و ال‌جی پشت این پنل شیشه‌ای قرار داده تا زیبایی آن دو چندان شود. ال‌جی برا حفظ ضخامت پایین پورت‌ها را از پشت دستگاه با ساندبار زیر آن منتقل کرده است. این ساندبار ال جی که با همکاری هارمن کاردون ساخته شده به گفته‌ی ال‌جی یک تجربه‌ی صدای بی‌نظیر را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

ال‌جی البته در این نمایشگاه مانیتور فوق عریض خود را نیز به نمایش گذاشته است. این نمایشگرها پنل IPS داشته و رزولوشن آن QHD است. ال‌جی مدعی است این پنل ۹۹ درصد از طیف رنگ‌های sRGB را پوشش می‌دهد تا رنگ‌ها بسیار طبیعی به نظر برسند.

ال‌جی مدعی است رنگ‌های طبیعی برای افراد حرفه‌ای مثل عکاس‌ها و طراحان یک گزینه‌ی مهم است که مانیتورهای این شرکت آن را به نحو احسن دارند. اما پنل IPS باعث نشده تا این مانیتور LG مخصوص گیمرها نباشد. 

ال‌جی با معرفی ویژگی FreeSync قول این را به گیمرها داده که با وجود پنل IPS تجربه‌ی گیمینگ بی‌‌نظیر و بدون لگی داشته باشند. این نمایشگرهای فوق‌عریض را با توجه به حاشیه‌های کم و صفحه نمایش خمیده می‌توان در کنار مانیتوری مشابه قرار داد تا صفحه نمایش بزرگ‌تری در اختیار شما قرار بگیرد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی اختصاصی زومیت از غرفه‌ی ال‌جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ را مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات