تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به مانیتورهای فوق عریض منحنی ال جی

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ال جی چندین مدل مانیتور اولترا واید بسیار عریض را به نمایشگاه ایفا آورده است.
تبلیغات

مانیتورهای فوق عریض در سال‌های گذشته توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند. ال‌جی که یکی از پیشروان این بخش از بازار است مانیتورهای فوق عریض با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ خود را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته است. نمایندگان زومیت نیز نگاه نزدیکی به این تلویزیون داشته‌اند که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

ال‌جی با نمایشگرهای فوق عریض با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ که پنل منحنی نیز دارند در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ توجهات را به سمت خود جلب کرده است. این نمایشگرها پنل IPS داشته و رزولوشن آن QHD است. ال‌جی مدعی است این پنل ۹۹ درصد از طیف رنگ‌های sRGB را پوشش می‌دهد تا رنگ‌ها بسیار طبیعی به نظر برسند.

ال‌جی مدعی است رنگ‌های طبیعی برای افراد حرفه‌ای مثل عکاس‌ها و طراحان یک گزینه‌ی مهم است که مانیتورهای این شرکت آن را به نحو احسن دارند. اما پنل IPS باعث نشده تا این مانیتور گیمینگ نباشد. 

ال‌جی با معرفی ویژگی FreeSync قول این را به گیمرها داده که با وجود پنل IPS تجربه‌ی گیمینگ بی‌‌نظیر و بدون لگی داشته باشند. این نمایشگرهای فوق‌عریض را با توجه به حاشیه‌های کم و صفحه نمایش خمیده می‌توان در کنار مانیتوری مشابه قرار داد تا صفحه نمایش بزرگ‌تری در اختیار شما قرار بگیرد.

برای اطلاع بیشتر از جزئیات این مانیتور ال جی با نگاه نزدیک زومیت همراه باشید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات