تماشا کنید: ویدیوی اختصاصی زومیت از غرفه هواوی در ایفا 2016

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی مانند گذشته برای نمایشگاه ایفا 2016 نیز خود را به خوبی آماده کرده و با دستان پر پا به برلین گذاشته است. غرفه‌ی این شرکت نیز مانند گذشته بزرگ و پررونق است. برای قرار گرفتن در حال و هواوی نمایشگاه و البته گشتی کوتاه در غرفه‌ی هواوی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هواوی یکی از شرکت‌هایی است که همیشه با سبدی از محصولات پا به نمایشگاه ایفا می گذارد. امسال نیز این شرکت گوشی‌های نوا و نوا پلاس را در کنار تبلت مدیاپد ام ۳ معرفی کرد. البته این تنها محصولاتی بودند که هواوی معرفی کرد. غرفه‌ی این شرکت پر از محصولات متنوع این شرکت است.

گوشی هواوی پی ۹ به عنوان پرچمدار می‌درخشد و میت بوک هواوی به عنوان تبلتی دومنظوره بخشی بزرگ را به خود اختصاص داده است. ساعت هوشمند و بندهای آن نیز بخشی دیگر را به خود اختصاص داده‌اند تا غرفه‌ی بزرگ هواوی در ایفا ۲۰۱۶ پر از محصولات متنوع باشد.

تبلت خوش ساخت مدیاپد ام ۳ بدنه‌ی تمام فلزی دارد. این تبلت میان‌رده نیز درارای رزولوشن +WQHD است که برابر با ۲۵۶۰ پیکسل طولی و ۱۴۴۰ پیکسل عرضی است. این تبلت از حسگر اثرانگشت و اسپیکر‌های دوگانه که با همکاری هارمان کاردون تولید شده‌اند، بهره می‌برد. هواوی از پردازنده‌ی کایرین ۹۵۰ (پردازنده‌ی قدرتمند هواوی P9) در تبلت جدید خود استفاده کرده است که در کنار ۴ گیگابات حافظه‌ی رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابات فضای ذخیره‌سازی به خوبی نیاز‌های کاربران را تامین خواهد کرد. البته مدیاپد M3 از درگاه میکرو اس‌دی نیز بهره‌مند است تا امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی آن با کارت‌های حافظه‌ تا ۱۲۸ گیگابات نیز فراهم باشد. 

اما ستارگان جدید بخش گوشی‌های هوشمند هواوی در این نمایشگاه نوا و نوا پلاس نام دارند. هواوی در گوشی‌های هوشمند جدید خود از بدنه‌ای فلزی استفاده کرده است، طراحی ظاهری نوا بسیار شبیه به گوشی نکسوس 6پی است، همانند 6 پی در این گوشی‌ها نیز دوربین اصلی و فلش در داخل یک صفحه‌ی جداگانه‌ به رنگ مشکی قرار گرفته‌اند. هواوی آنتن گوشی را نیز در زیر این صفحه پنهان کرده است. اما نوا پلاس شباهت زیادی به میت ۸ دارد. 

نمایشگر Nova از نوع IPS LCD بوده و دارای ابعاد ۵ اینچ با پوشش شیشه 2.5D است، هواوی مطابق معمول رزولوشن فول اچ‌دی را برای نمایشگر این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. این شرکت چینی محصول جدید خود را به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز کرده است. این تراشه را حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی قابل ارتقای ۳۲ گیگابایتی همراهی می‌کند. انرژی مورد نیاز گوشی Nova توسط یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. این باتری ۵ ساعت بازی مداوم پوکمون گو را پاسخگو بوده و شارژر ۵ ولتی و ۲ آمپری آن می‌تواند به سرعت گوشی را شارژ کند.

نوا پلاس اما گوشی بزرگ‌تر با باتری بزرگ‌تر نسبت به نوا است. صفحه نمایش آن ۵.۵ اینچی بوده و باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. دوربین این گوش به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و تنها در ۰.۳ ثانیه فوکوس می‌کند. همچنین دوربین اصلی این گوشی توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K را نیز دارد. حسگر این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است.

برای آشنایی بیشتر با حال و هوای این غرفه در ادامه ویدیوی اختصاصی زومیت را تماشا کنید:

دانلود 720P  |   دانلود 360P   |   دانلود 720P از شاتل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات