جایزه ی یک میلیون دلاری مسابقات کامپیوتری فرمول E

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مسئولین رقابت‌ها اتومبیلرانی فرمول ای (Formula e)، اقدام به برگزاری مسابقاتی کرده‌اند که طی آن شرکت‌کنندگان مهارت خود را در بازی‌های شبیه‌سازی شده و در برابر رانندگان حرفه‌ای حاضر در فرمول ای، به نمایش خواهند گذاشت. جایزه‌‌ی ۱ میلیون دلاری تعیین شده نیز نشان از سطح بالای این مسابقات دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اکنون بهترین زمان برای شرکت در مسابقه است. درحالی‌ که همگان روی خوشی به بازی‌های ویدیویی اتومبیلرانی نشان نمی‌دهند، فرصت طلایی رانندگی با خودروهایی که هر کسی رویای آن‌ها را دارد، به همگان داده شده است. جوایز خارق‌العاده‌ای چون خودروی فورد مدل فوکوس RS برای برندگان این مسابقات در نظر گرفته شده است. هیجان شرکت در مسابقات مجازی فرمول ای (Formula E) در شهر لاس‌وگاس با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

مسابقات مجازی خودروهای برقی فرمول ای، ۱۰ شرکت‌کننده خواهد داشت که در برابر ۲۰ راننده‌ی حاضر در فرمول E در بازی‌های شبیه‌سازی شده‌ی کامپیوتری برای کسب جایزه‌ی یک میلیون دلاری که در نوع خود بی‌سابقه بوده، مسابقه می‌دهند. آلخاندرو اگاگ، مدیر عامل مسابقات فرمول ای عنوان کرده که شهر لاس‌وگاس میزبان برگزاری این مسابقات مجازی است و در ماه ژانویه نیز انجام می‌گیرد. مسابقات مجازی بخشی از رویداد نوآوری‌های تجاری مسابقات ورزشی در نمایشگاه بین‌المللی CES است که در ۵ ژانویه آغاز می‌گردد.

طرفداران و شرکت‌کنندگان از سراسر جهان در سری مسابقات مقدماتی آنلاین به رقابت می‌پردازند که "جاده‌ی ورودی به چالش وگاس" نام دارد و ۱۰ نفر اول برای مسابقه با رانندگان واقعی فرمول ای انتخاب می‌شوند. جایزه‌ی یک میلیون دلاری به چندین جایزه برای رانندگان برتر تقسیم می‌شود. کمپانی Cloud Sport دور اول مسابقات مقدماتی را از ۱۷ الی ۲۳ اکتبر در Long Beach آمریکا برنامه‌ریزی کرده و دورهای بعدی نیز در پاریس، برلین و لندن برگزار خواهند شد.

اخیراً مسابقات مجازی با چند راننده که در مسابقات آخر هفته در مقابل هم مسابقه می‌دهند، نقش بزرگی را در جذب طرفداران جدید به سمت مسابقات خودروهای برقی فرمول ایایفا کرده است. قطعاً تعیین جایزه‌ی یک میلیون دلاری برای این مسابقات، توجهات زیادی را به سمت سری مسابقات تمام برقی جلب می‌نماید.

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات