رنگ جدید آیفون 7 اپل زیر ذره بین

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شرکت اپل در مورد ارائه‌ی محصولاتش برنامه‌ریزی دقیقی دارد و به جرات می‌توان از این شرکت به عنوان دقیق‌ترین و قابل پیش بینی‌ترین شرکت فناوری مصرفی یاد کرد. همراه زومیت باشید تا رنگ جدید احتمالی اضافه شده به خط تولید آیفون را مورد بررسی قرار دهیم.
تبلیغات

شرکت اپل دقیق‌ترین و قابل پیش‌بینی‌ترین شرکت فناوری مصرفی بوده و هیچ شرکتی به پای آن نمی‌رسد. اپل هر ساله وظایف خود را در زمان‌های دقیق و یکسانی انجام می‌دهد. به عنوان مثال می‌توان به عرضه‌ی آیفون در پایان هر تابستان، انتشار گزارش عملکرد دقیقا راس ساعت ۴ و نیم بعد از ظهر و انتشار نسخه‌ی بتای سیستم عامل iOS هر دو هفته یک‌بار دقیقا راس ساعت ۱ بعد از ظهر اشاره کرد.

با این حال، امسال موارد بسیاری از این دست در حال تغییر هستند. برای مثال، سه بروزرسانی نسخه‌ی بتا در یک دوره‌ی دو هفته‌ای برای سیستم عامل iOS منتشر شده است. همچنین، به تازگی آشکارسازی‌های بسیاری درباره‌ی شرکت اپل در رسانه‌ها صورت می‌گیرد که تا چند سال قبل امری کاملا بعید به نظر می‌رسید. همه‌ی این تغییرات به خاطر خط تولید اصلی و جنجالی اپل صورت گرفته است. با این حال، پس از معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در چند روز آینده، همه‌ی این جنجال‌ها از بین خواهد رفت.

برنامه‌ی عرضه‌ی آیفون اپل همیشه مشابه با تیک تاک ساعت دقیق بوده است. به این صورت که، آیفون کاملا جدید در یک سال و بروزرسانی آن با اضافه شدن حرف S به نام آیفون قبلی در سال بعد عرضه می‌شد. با این حال، امسال اپل سنت شکنی کرده و یک آیفون بروزرسانی شده تحت عنوان S را برای دومین سال متوالی عرضه خواهد کرد. اگر چه به احتمال زیاد آیفون‌های جدید تحت عنوان آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی خواهند شد اما این آیفون‌ها به خاطر شباهت بسیار زیاد به آیفون 6 اس، به طور اساسی در قالب مدل آیفون 6ss همراه با ارتقا سخت‌افزاری معرفی خواهند شد.

علاوه‌بر مورد یاد شده، طبق گزارش‌ها شرکت اپل باز هم با معرفی رنگ‌بندی جدید برای آیفون 7 دقیقا یک سال پس از افزوده شدن رنگ رزگلد به خط تولید آیفون، سنت شکنی خواهد کرد. شایعه‌ها حکایت از وجود رنگ آبی یا سیاه در خط تولید آیفون ۷ اپل دارند. تصویر فاش شده‌ی منتسب به آیفون 7 آبی رنگ واقعا زیبا بوده و قطعا خریداران بسیاری را مجذوب خود خواهد کرد.

رونمایی از آیفون در تاریخ 17 شهریور ماه

متاسفانه، تصاویر فاش شده‌ی جدید نشان می‌دهند که رنگ جدید اضافه شده به خط تولید آیفون، رنگ سیاه خواهد بود. با توجه به تصویر لو رفته از درپوش سیم کارت آیفون ۷ در پنج رنگ مختلف، احتمال دارد که رنگ جدید آیفون مانند مک پرو به رنگ سیاه براق باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی دقیق‌تر نوع رنگ سیاهی که به خط تولید آیفون اضافه خواهد شد، بپردازیم. سه احتمال در این زمینه وجود دارد.

اولین احتمال مربوط به تصویر نمونه‌ی آیفون ۷ به اشتراک گذاری شده در حساب توییتر Malignant است که با نام کاربری Poppur در وب‌سایت Weibo منتشر شده بود. تصویر آن در زیر قابل مشاهده است.

آیفون 7/iphone 7

این تصویر یک نمونه بوده و هیچ تضمینی در مورد شباهت آن به رنگ مشکی آیفون ۷ واقعی که چند روز آینده معرفی خواهد شد، وجود ندارد. با این حال، باز هم نمی‌توان در این مورد به طور قطعی اظهار نظر کرد.

آیفون 7/iphone 7

مورد بعدی مربوط به تصاویر منتشر شده در وبلاگی تحت عنوان Apple Arab است که نمونه‌هایی رندر شده به رنگ سیاه مات و سیاه براق را به نمایش گذاشته است. آیفون سیاه رنگ مات موجود در تصویر ممکن است واقعی باشد اما قطعا نمونه‌ی سیاه براق آن واقعیت ندارد. برخی از شایعه‌ها حاکی از آن است که اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی آیفون به رنگ سیاه براق است که باتوجه به درپوش سیم کارت منتشر شده به رنگ سیاه براق تاحدی می‌تواند به واقعیت نزدیک باشد. اما آیفون موجود در تصاویر رندر شده‌ی وبلاگ Apple Arab بیش از حد براق بوده و مانند پلاستیک به نظر می‌رسد.

آیفون 7/iphone 7

با این اوصاف، نیازی به انتظار طولانی مدت برای کشف حقیقت نیست؛ زیرا شرکت اپل در روز ۱۷ شهریور به طور رسمی در یک کنفرانس مطبوعاتی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خود رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش‌های منتشر شده، عرضه‌ی این آیفون‌ها از روز ۱۶ سپتامبر آغاز خواهد شد.

آیفون 7/iphone 7

به نظر شما رنگ جدید آیفون 7 چه خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات