ساختمان آموزشی گلد کیدز رونمایی شد

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ساختمان آموزشی گلد کیدز با همکاری ال‌جی، گلدیران و خیریه مهرآفرین رونمایی شد.
تبلیغات

طی مراسمی که امروز صبح با حضور مدیران ال‌جی، گلدیران و مؤسسه خیریه مهر‌آفرین برگزار شد، ساختمان مرکز آموزشی گلد کیدز رونمایی شد.

مرکز آموزشی گلدکیز یکی از برنامه‌های امور اجتماعی و خیریه‌ی شرکت‌های ال‌جی و گلدیران است که با همکاری مؤسسه خیریه‌ مهرآفرین تأسیس شده است.

گلد کیدز

در این مرکز مهارت‌های مختلف آموزشی از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، زبان انگلیسی، مهارت‌های خلاقانه، هنرهای تجسمی، صنایع دستی، نقاشی، رباتیک و دیگر هنرها و مهارت‌های موثر به کودکان و نوجوانان بی‌بضاعت، کم‌بضاعت و بی سرپرست به صورت رایگان آموزش داده می‌شود. این آموزش‌ها به صورت کاربردی بوده و توسط ابزار مختلف آموزشی صورت می‌گیرد.

گلد کیدز

فاطمه دانشور مدیر مؤسسه خیریه مهرآفرین و عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره این مرکز به خبرنگار زومیت توضیح داد: «این مرکز از ۴ سال پیش آغاز به کار کرد و از میان کودکان و نوجوانان مختلف تعداد ۱۵۰ نفر برای آموزش دیدن در این مرکز انتخاب شدند. این مرکز با سرمایه‌گذاری و کمک شرکت‌های ال‌جی و گلدیران و همکاری مهرآفرین  توانست  طی این ۴ سال مهارت لازم به این کودکان و نوجوانان را بدهد.»

دانشور افزود: «ما در این مرکز افرادی را داریم که با رتبه‌های خوب توانسته‌اند در کنکور قبول شوند و حمایت‌های لازم از آنها را انجام خواهیم داد. امیدواریم فرزندانی که امروز آموزششان در گلد کیدز به پایان رسیده‌است به عنوان مربی در این مرکز فعالیت کنند و خود پرورش دهنده‌ نسل‌های بعد این مرکز باشند.»

عضو شورای شهر تهران معتقد است که افراد آموزش دیده در این مرکز نیاز به کاریابی توسط دیگران ندارند و با استعدادها و مهارت‌های زیادشان می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. او از رشد اخلاقی و معنوی در این مرکز در کنار آموزش مهارتی به کودکان و نوجوانان خبر داد.

گلد کیدز

حسین تنهایی قائم مقام هلدینگ گلدیران نیز در این مراسم گفت: «شرکت در امور خیریه فقط منوط به تهیه خوراک و پوشاک برای نیازمندان نیست بلکه اجرای پروژه های مسئولیت‌های اجتماعی جهت افزایش مهارت و رشد استعدادهای کودکان مستعد نیز میتواند کمک شایانی به توسعه کشور بنماید. نکته‌ای که کمتر در کشور ما به آن پرداخته شده است و ما امیدواریم بتوانیم در این راه گام‌های مؤثری برداریم.»

قائم مقام هلدینگ گلدیران ادامه داد:«برخی از نوجوانانی که در این مرکز هستند با سن کم‌شان، در چند زمینه مختلف مهارت‌های فوق‌العاده‌ای داشته و استعدادهای زیادی برای رشد یافتن دارند. در این مرکز بصورت تخصصی بر روی استعداد ها و علایق فرد فرد کودکان بصورت درازمدت کار انجام خواهد شد و جهت بارور شدن آینده ی درخشان آنها تحت حمایت کامل قرارمیگیرند..»

تنهایی در مورد توسعه این مراکز نیز گفت: «ما در صدد هستیم که مراکز این چنینی را در کشور توسعه داده و در این راه گام برداریم.»

گلد کیدز
گلد کیدز
گلد کیدز
گلد کیدز
گلد کیدز
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات