ال جی جی 6 نمایشگر خمیده نخواهد داشت

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشی جدید، پرچمدار بعدی کمپانی ال‌جی موسوم به LG G6 به نمایشگر خمیده مجهز نخواهد شد.
تبلیغات

بر خلاف آنچه که قبلا در شایعات مربوط به گوشی‌هوشمند پرچمدار بعدی ال‌جی اعلام شده، ظاهرا این محصول از نمایشگر خمیده‌ی OLED بهره نخواهد برد. بنا به اعلام گزارش‌هایی که اوایل صبح امروز در کره‌ی جنوبی منتشر شده‌اند، گوشی ال‌جی جی ۶ از نظر طراحی نیز مشخصه‌ی قابل توجهی نداشته و بدنه‌ی آن از جنس فلز و شیشه نخواهد بود. در حالیکه از مدتی قبل گفته می‌شد گوشی‌ هوشمند مورد اشاره مجهز به صفحه‌نمایشی خمیده خواهد بود، اما به دلیل محدودیت تولید، برنامه‌های کمپانی ال‌جی برای تولید بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها لغو شده است. این شرکت همچنین به دنبال راه‌هایی بوده تا تکنولوژی شارژ سریع جدیدی را در پرچمدار بعدی خود ارائه کند. اما گزارش شده به دلیل آماده نبودن این فناوری، چنین قابلیتی در جی‌ ۶ وجود نخواهد داشت. در ادامه با زومیت همراه باشید.

در حالیکه شرکت ال‌جی هنوز در این مورد توضیحات رسمی ارائه نکرده، اما گزارشی که از جانب Chosun Biz منتشر شده، حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم گرفته تا از برنامه‌ی خود مبنی بر استفاده از نمایشگری خمیده در گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶، صرف‌نظر کند. این موضوع توسط کمپانی ال‌جی دیسپلی نیز تایید شده و این شرکت که از زیر مجموعه‌های ال‌جی است، اعلام کرده که قادر به تولید پلن‌های OLED کافی برای میزان تقاضای موجود نیست. ال‌جی دیسپلی هم اکنون در حال تولید پنل‌های OLED برای کمپانی اپل و ال‌جی الکترونیکس است تا از این نمایشگرها در ساعت‌های هوشمند دو کمپانی یاد شده استفاده شود. اما ظاهرا امکان تولید پنل‌های کافی برای گوشی‌هوشمند جی ۶ وجود ندارد. این شرکت همچنین قرارداد دیگری منعقد کرده که بر مبنای آن، نمایشگر‌های OLED آیفون‌های سال آینده را تولید خواهد کرد.

با توجه به آنچه اشاره شد، به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای، تصمیم دارد تا از همان پنل‌های ال‌سی‌دی که پیش از این در ال‌جی جی ۵ بکار گرفته، در گوشی‌هوشمند ال‌جی جی ۶ نیز استفاده کند. لازم به ذکر است که هنوز مشخص نشده کمپانی مورد اشاره قصد داشته باشد تا به منظور رقابت با سامسونگ، سرانجام در گوشی‌های هوشمند خود از نمایشگر‌های خمیده استفاده کند، اما بر اساس جدیدترین گزارش‌هایی که در مورد این موضوع منتشر شده، حتی اگر ال‌جی بخواهد چنین اقدامی انجام دهد، مشخصا این اقدام در آینده‌ای نزدیک صورت نمی‌پذیرد. همانطور که احتمالا می‌دانید، ال‌جی به تازگی گوشی‌هوشمند LG V20 را معرفی کرده که این محصول در واقع نسل جدید و پیشرفته‌ی گوشی LG V10 است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم  آیا گوشی جدید این شرکت همانند نسل قبلی این دستگاه، با موفقیت مواجه خواهد شد یا خیر. بد نیست اشاره کنیم که LG V10 از جمله محصولات اخیر کمپانی ال‌جی محسوب می‌شود که در بین مشتریان از محبوبیت و مقبولیت بالایی برخوردار شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات