پوشش زومیت از نمایشگاه خودرو پاریس 2016

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶، یکی از مهم‌ترین رویداد‌های خودرو در چند روز آینده آغاز به کار می‌کند و زومیت پوشش گسترده‌ای از این نمایشگاه خواهد داشت.
تبلیغات

تمامی تمرکز دنیای خودرو در هفته‌ی آتی، متوجه پاریس خواهد بود. تمامی شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی جدید‌ترین دستاورد‌های خود را در این نمایشگاه معرفی و در معرض نمایش قرار خواهند داد. 

همانطور که نمایشگاه خودروی ژنو محل معرفی سوپراسپرت‌ها و ابرخودروهای چند میلیون دلاری است، نمایشگاه خودروی پاریس و به خصوص رویداد سال جاری، متوجه معرفی خودروهای الکتریکی و پاک است. با توجه به موفقیت‌های چشم‌گیر تسلا با خودروهای برقی خود، تمامی خودروسازان، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در توسعه و معرفی خودروهای برقی در آینده‌ی نزدیک کرده‌اند.

پیش از این در نمایشگاه CES 2016 شاهد معرفی تعدادی از محصولات برقی دنیای خودرو بودیم. اما نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ را می‌توان اولین رویداد مهم خودرویی عنوان کرد که در آن تمرکز سازنده‌ها بر معرفی محصولات الکتریکی و پاک است. به همین دلیل می‌توان از این رویداد به عنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ خودروهای الکتریکی یاد کرد.

ما در زومیت نیز طبق سنت همیشگی، پوشش کاملی از اخبار محصولات و تکنولوژی‌های معرفی شده در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ را خواهیم داشت. اگر به دنیای خودرو علاقه‌مندید و قصد دارید با جدید‌ترین تکنولوژی‌های این صنعت ‌آشنا شوید، طی روزهای آینده با زومیت و رویداد خودروی پاریس همراه باشید.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات