اچ تی سی در سال ۲۰۱۶ به بازار آفریقا و خاورمیانه چشم دوخته است

جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی که سال سختی را گذرانده بود اکنون امیدوار است که از طریق بازارهای خاورمیانه و آفریقا، گذشته‌ را جبران کند.
تبلیغات

۲۰۱۵ سال خیلی خوبی برای اچ‌تی‌سی نبود. اما این کمپانی تایوانی امیدوار است که امسال بتواند با توسعه‌ی تجارتش در بازارهای مختلف جایگاه قبلی خود را پیدا کند. نیکیتاس گلیکاس (Nikitas Glykas) مدیرعامل اچ‌تی‌سی در مناطق آفریقا و خاورمیانه، اخیرا در گفتگو با گلف نیوز گفته است:

اچ‌تی‌سی انتظار دارد تا پایان سال بتواند بیش از دو میلیون از گوشی‌های هوشمند خود را در بازارهای آفریقا و خاورمیانه به فروش برساند. این هدف به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود چرا که این برند توانسته است روند فروش رو به رشدی را در کشورهایی چون امارات متحده عربی، مصر و عربستان سعودی داشته باشد. 

البته باید صبر کرد و دید که آیا اچ‌تی‌سی می‌تواند یک رشد ۳۰ درصدی را نسبت به فروش فروش سال قبل تجربه کند یا نه.

گوشی‌های هوشمند جدید اچ‌تی‌سی برگ برنده‌‌هایی است که گیکلاس را به سمت این پیش‌بینی خوش‌بینانه سوق داده‌اند. این محصول قرار است که در چند هفته‌ی آینده وارد بازار آفریقا و خاورمیانه شود.  اچ‌تی‌سی Desire 10 Pro یکی از این دو گوشی است که به تازگی از آن رونمایی شده است و محصول دیگر هم اچ‌تی‌سی Desire 10 Lifestyle است.

در واقع، این کمپانی انتظار دارد دو محصول میان رده‌اش بتوانند فروش فوق العاده‌ای در بازارهای در حال توسعه داشته باشند و گلیکاس بر همین مبنا پیش‌بینی می‌کند یک رکورد فروش در سال ۲۰۱۶ را تجربه خواهند کرد.

 گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ لایف استایل، دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت 720p است. پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۴۰۰ بوده و واحد گرافیک آن آدرنو ۳۰۶ است. اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ در دو نسخه با رم‌های ۲ و ۳ گیگ و حافظه‌های داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت عرضه می‌شود. در کنار آن، محصول Desire 10 Pro هم دارای ویژگی‌های چون صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی مدیاتک Helio P10 و گرافیک Mali-T860 است و با رم‌های ۳ و ۴ گیگ و حافظه‌ها‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود. بدنه‌ی خارجی هر دو دستگاه بیشتر پلاستیکی بوده و در قسمت‌هایی از فلز استفاده شده است. به نظر می‌رسد که قیمت سری‌های این گوشی در مناطق گفته شده بین ۲۷۰ تا ۳۸۰ دلار برآورد شود.

گوشی اچ‌تی‌‌سی دیزایر ۱۰ لایف استایل روز یکشنبه و گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو اواسط نوامبر وارد بازار خواهند شد. به رغم این که اچ‌تی‌سی باور زیادی به آخرین محصولات میان‌رده‌ی خود دارد، مدیرعامل بخش خاورمیانه و آفریقا اعتراف کرده است که فروش پرچم‌دار اچ‌تی‌سی 10 به نوعی نا امیدکننده بوده است و می‌توانست بهتر از این باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات