افزایش سرمایه‌ گذاری بر روی خودروهای الکتریکی در چین

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خودروسازان چینی در نظر دارند با استفاده از سرمایه‌گذاری اخیری که در زمینه‌ی خودروهای برقی صورت گرفته گام بلندی در این راستا بردارند.
تبلیغات

خودروهای الکتریکی چینی نظیر لی‌سی درصدد افزایش تولید در کشورشان بر‌آمده‌اند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید. 

شرکت چینی لی‌سی با حضور در کنار دو شرکت لی‌ایکو و لی‌هلدینگ به این موضوع اشاره کرد که سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی خودروهای برقی از مرز یک میلیارد دلار گذشته است. این سرمایه‌گذاری کلان نشان‌دهنده قدرت مالی بالا برای این صنعت است. شرکت WM نیز در ماه گذشته اعلام کرد که در سال ۲۰۱۸ کارخانه‌‌ی خودروسازی خود را احداث خواهد کرد و هدف از احداث این کارخانه تولید سالیانه ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی از سال ۲۰۲۱ خواهد بود. 

لی سی

لی‌سی (LeSee) خودرویی برقی‌ و هوشمند است که قابلیت‌های خودرو‌های خودران را نیز داراست. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم پارک خودکار اشاره کرد که شما از روی گوشی تلفن همراه خود قادر به کنترل آن هستید. کمپانی لی‌ایکو در ماه گذشته اعلام کرد که مایل به ساخت کارخانه‌ای برای تولید خودروی برقی به همراه شریک تجاری خود است و ارزش این کارخانه را ۱.۸ میلیارد دلار بیان کرد.

تمامی این اقدامات در خصوص خودروهای پلاگین در چین به سرعت در حال پیشرفت است. انتظار می‌رود تعداد ۳۰۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی امسال در این کشور به فروش برسد که این رقم با حمایت‌ دولت چین افزایش خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات