خودروهای Ringbrothers در نمایشگاه SEMA حاضر می‌شوند

یک‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت خودروسازی رینگ برادرز، ۳ محصول را به نمایشگاه SEMA آورده است که یکی از آن‌ها ۹۰۰ اسب بخار قدرت دارد.
تبلیغات

ممکن است در چند سال گذشته نامی از جیم و مایک رینگ نشنیده باشید اما رینگ برادرز برخی از بهترین خودروهای خاص متعلق به گذشته را تولید کرده‌اند، از فورد موستانگ با بدنه‌ی فیبر کربنی گرفته تا یک شورولت شول قدرتمند به نام Recoil. شرکت Ringbrothers در ساخت خودروهای خاص بسیار خبره و شناخته شده است. حالا این دو برادر آماده‌اند تا تمامی محصولاتشان را که ظاهری آشنا دارند را به نمایشگاه SEMA بیاورند.

 در حال حاضر ما تنها تصاویر کامپیوتری (رندر شده) از این محصولات را از این شرکت مستقر در ویسکانسین در دست داریم. نخستین محصول یک کادیلاک ۱۹۴۸ است که با نام Madam V شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد که مایک و جیم تصمیم گرفته اند تا از بخش‌های فنی دو دستگاه کادیلاک ATS-V در زیر بدنه‌ی فولادی این خودروی مدل ۴۸ استفاده کنند. اما چرا تصمیم به استفاده از دو عدد خودرو گرفته اند؟ آیا قرار است این خودرو یک ماشین با دو پیشرانه باشد؟ از رینگ برادرز هیچ چیز بعید نیست.

کامارو

خودروی بعدی G-Code نام گذاری شده است. این خودرو دومین شورولت کاماروی ۱۹۶۹ است که رینگ برادرز روی آن کار کرده اند، البته این یکی خیلی جذاب‌تر از آب درآمده است. در زیر درب موتور این خودرو یک پیشرانه‌ی هشت سیلندر وی شکل سوپرشارژردار LS3 با ۶.۲ لیتر حجم آرمیده است. خطوط بدنه‌ی این خودرو با استفاده از ورقه‌های فلزی کمی تغییر یافته‌اند. 

فورد

یک موستانگ نیز قرار است توسط این شرکت به لاس‌وگاس فرستاده شود. این خودرو یک موستانگ کانورتیبل مدل ۱۹۶۵ است و نام آن را Ballistic گذاشته اند. این خودرو از یک کیت بدنه‌ی عریض و بزرگ استفاده می‌کند و پیشرانه‌ی هشت سیلندر وی شکل ۵.۸ لیتری آن از فورد موستانگ شلبی GT500 به عاریت گرفته شده است. محصولات تولیدی توسط رینگ برادرز معمولا در غرفه‌هایی متعلق به حامیان مالی رونمایی می‌شوند اما این خودرو نخستین محصولی است که در غرفه‌ی اختصاصی رینگ برادرز رونمایی می‌شود.

کمپر

آخرین خودرویی نیز که رینگ برادرز به نمایشگاه SEMA می‌آورند یک خودروی کمپ Winnebago مدل ۱۹۷۲ است که نام آن را Happy Camper گذاشته اند. یک خودرو یکی از دوست داشتنی‌ترین خودروهای نمایشگاه خواهد بود. این مدل که ظاهر آن دارای رنگی زنگ زده است قدرتی بیش از ۹۰۰ اسب بخار دارد.

این طور که به نظر می رسد نمایشگاه SEMA سال ۲۰۱۶ رویداد بسیار سرگرم کنند‌ ای خواهد بود و یکی از دلایل آن نیز حضور رینگ برادرز در این نمایشگاه است. این مایشگاه از یکم تا چهارم ماه نوامبر در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات