کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد

چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از کارکنان اپل در گفتگو با بیزینس اینسایدر خبر از کار بر روی آیفون ۸ داده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط یکی از کارکنان اپل، این کمپانی در حال کار روی آیفون ۸ است. انتظار می‌رود اپل نسل بعدی آیفون خود را سال ۲۰۱۷ میلادی با تغییرات گسترده در ظاهر و سخت‌افزار راهی بازار کند.

هنوز جزئیات زیادی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند و تغییراتی که قرار است، روی آن اعمال شود، در دست نیست، حال آنکه گمانه‌ها حکایت از این دارند که این گوشی هوشمند از نمایشگری بهره خواهد برد که حاشیه نداشته و از این‌رو حاشیه‌ی بالا و پایین گوشی نیز حذف خواهد شد.

با توجه به اینکه متخصصان اپل در کارخانه‌ی رژیم اشغالگر قدس روی این گوشی هوشمند کار می‌کنند، از این‌رو به گفته‌ی کارمندان، شماری از سخت‌افزار مورد استفاده در آیفون ۸ اپل در دفتر این کمپانی واقع در سرزمین‌های اشغالی توسعه یافته است. همچنین وی به این موضوع اشاره کرده که کارمندان اپل در این دفتر روی تمام محصولات جدید اپل کار می‌کنند.

کارمند اپل که اطلاعاتی در رابطه با هویت وی ارائه نشده، جزئیات زیادی را در مورد نسل بعدی آیفون ارائه نکرده، حال آنکه وی ظاهر آیفون ۸ را بسیار متفاوت از آیفون‌ ۶ اس و آیفون ۷ خوانده است. یکی از انتقادات وارد شده به آیفون ۷ استفاده از طراحی تکراری است که در دو نسل پیشین نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

نکته‌ی جالب در خصوص اطلاعات ارائه شده توسط این فرد، استفاده از نام آیفون ۸ برای نسل بعدی گوشی هوشمند اپل است. با توجه به سیاست نامگذاری اپل برای نسل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند، نسل بعدی آیفون اپل باید براساس سنت این کمپانی آیفون ۷ اس نام بگیرد، حال آنکه عدم پیروی از این سنت به معنای تحولات گسترده‌ای است که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار در این گوشی هوشمند رخ خواهد داد. اپل معمولا در نسخه‌هایی که از حرف S استفاده می‌کنند، بروزرسانی جزئی در ظاهر و تغییرات سخت‌افزاری را اعمال می‌کند.

از دیگر اطلاعات ارائه شده باید به بهبود هر چه بیشتر دوربین مورد استفاده در این گوشی هوشمند اشاره کرد که البته امری عادی در نسل‌های جدید پرچمداران اپل است. براساس گفته‌های این کارمند که به نقل از بیزنس اینسایدر، زبان انگلیسی را به صورت دست و پا شکسته‌ای صحبت می‌کرده، دفتر جدید اپل با هدف کار روی محصولات جدید فعالیت می‌کند.

بیزنس اینسایدر در گفتگو با یکی از کارمندان سیسکو که دفتری در همان ناحیه دارد، به این نتیجه رسیده که اپل در این دفتر روی محصولات سخت‌افزاری خود کار می‌کند. کارمند سیسکو این اطلاعات را به نقل از دوستان خود که در اپل کار می‌کنند، بیان کرده است.

اپل این دفتر را پس از تصاحب استارتاپ‌هایی در همین ناحیه راه‌اندازی کرده است. تیم کوک این دفتر را دومین دفتر طراحی و توسعه‌ی اپل پس از دفتر مرکزی خوانده که بنابر اطلاعات موجود در آن تراشه‌، حافظه‌های ذخیره سازی، دوربین و فناوری‌های بی‌سیم توسعه می‌یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات