جزئیات بیشتری از گوشی گلکسی C9 سامسونگ در بنچمارک GFXBench رویت شد

چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات بنچمارک GFX Bench گلکسی C9 از دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، نمایشگر فول‌اچ‌دی و ۶۴ گیگ حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد.
تبلیغات

چند روز قبل در زومیت خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه اطلاعات گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۹سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنج رویت شده ولی در آن زمان مشخصات بسیار کمی از این محصول اعلام شده بود. بر اساس آنچه در گیک‌بنج مشاهده کرده بودیم، این را می‌دانیم که گوشی‌هوشمند مورد بحث از ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد و پردازنده‌ی آن نیز احتمالا اسنپدراگون ۶۵۲ است. اما به تازگی گلکسی C9 در بنچمارک جی‌اف‌ایکس‌بنچ نیز رویت شده و حالا جزئیات بیشتری از این دستگاه در دسترس قرار گرفته است. در ادامه بازومیت همراه باشید تا با سایر مشخصات گوشی مورد اشاره آشنا شوید.

گلکسی سی ۹، مجهز به یک نمایشگر ۶ اینچی خواهد بود که رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل اعلام شده است. مغز متفکر این گوشی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ شامل هشت هسته‌ی پردازشی ۲ گیگاهرتزی است. چیپ‌ست گرافیکی این محصول نیز آدرنو ۵۱۰ است. علاوه بر این گلکسی C9 از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و حافظه‌ی داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی این محصول ۱۶ مگاپیکسلی بوده و جالب اینکه دوربین جلویی آن هم سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد که همین موضوع باعث می‌شود گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۹، برای ثبت عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های تصویری بسیار مناسب باشد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه نیز اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو اعلام شده است.

انتظار داریم SM-C9000 فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده باشد که این یعنی به زودی تاییدیه‌ی رگولاتوری چین موسوم به TENAA را نیز دریافت خواهد کرد. پس از اینکه تاییدیه‌ی یاد شده دریافت شود، مطمئنا با فاصله‌ی کمی شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود. در ادامه می‌توانید جزئیات کامل گوشی گلکسی سی ۹ که توسط بنچمارک GFX Bench مشخص شده را مشاهده کنید.

گلکسی سی ۹

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات