شیائومی تلویزیون 65 اینچی 4K خود با نام Mi TV 3S را با قیمت 750 دلار معرفی کرد

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
مطالعه 4 دقیقه
شیائومی در جریان کنفرانس خود تلویزیون جدیدش با نام Mi TV 3S را با نمایشگر ۶۵ اینچی با رزولوشن 4K و قیمت پایه‌ی ۵۲۵ دلاری رونمایی کرد.
تبلیغات

شیائومی در جریان کنفرانس خود در کنار محصولات دیگر سخت‌افزاری، تلویزیون جدید خود را نیز رونمایی کرد که همراه با بهبودهایی راهی بازار شده است. تلویزیون جدید شیائومی Mi TV 3S نام داشته و در سه نسخه راهی بازار خواهد شد. بهترین نسخه از این تلویزیون‌ها Mi TV 3S نسخه‌ی Theater Version است که با قیمت ۹۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد. نسخه‌ی دوم Mi TV 3S نسخه‌ی Standard Edition است که قیمت آن ۷۵۰ دلار تعیین شده است. نهایتا نسخه‌ی سوم که مدل پایه است، با قیمت ۵۲۵ دلار راهی بازار خواهد شد.

شیائومی در تلویزیون جدید خود از فلز بهره گرفته و فریم مورد استفاده در این تلویزیون آلیاژ آلومینیوم آندایز شده است. ضخامت این تلویزیون در باریک‌ترین نقطه ۹.۹ میلی‌متر بوده و در ضخیم‌ترین ناحیه قریب به ۳۷.۶ میلی‌متر است.

Mi TV 3S شیائومی

نسخه‌ی Theater Version تلویزیون شیائومی از وجود یک پنل نمایشی ۶۵ اینچی بهره می‌برد که از رزولوشن 4K نیز پشتیبانی می‌کند. این پنل نمایشی از پنل‌های True 4K سامسونگ است. شیائومی نسخه‌ی مورد نظر را با فناوری سیستم صوتی ساراند نیز همراه کرده است. از دیگر امکانات این سیستم باید به ساب ووفر جدید، بلندگوهای ساراند ۲.۲۵ اینچی، صدای باس قدرتمند و قابلیت اتصال بی‌سیم 5G اشاره کرد.

نسخه‌ی استاندارد این تلویزیون نیز همچون نسخه‌ی Theater با یک پنل ۶۵ اینچی از نوع True 4K سامسونگ راهی بازار خواهد شد که با نسل پنجم موتور HD با پشتیبانی از HDR همراه خواهد شد. نسخه‌ی استاندارد با صدای ساراند DTS و سخت‌افزار دیکدینگ مناسب در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی استاندارد این تلویزیون با پنل ۵۵ اینچی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

Mi TV 3S شیائومی

نظر شما در خصوص این تلویزیون چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات