مدیرعامل کیش‌سل: قصد شکستن تعرفه‌ها را نداریم

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل اولین اپراتور مجازی کشور در پاسخ به زومیت اعلام کرد که قصد شکستن قیمت‌ها را نداریم.
تبلیغات

هوشنگ مرتضوی مدیرعامل کیش‌سل پارس(اولین اپراتور مجازی تلفن همراه ایران) در مورد عرضه سیم‌کارت خود و برند سیم‌کارت‌ها در نمایشگاه تلکام گفت: «برندهای ایران‌تل پلاس و سامان تل را ثبت کرده‌ایم تا خدماتمان را تحت این برندها ارائه دهیم. ما اواخر آذر فاز اول سیم‌کارت‌ها و اواخر بهمن‌ماه فاز دوم ارائه سیم‌کارت‌ها را به بازار ارائه می‌دهیم.»

مرتضوی در مورد پیش شماره سیم‌کارت‌های این شرکت اعلام کرد‌: «ما به دلیل اینکه اپراتور مجازی اول بودیم توانستیم کد مورد نظر خود یعنی ۰۹۹۹۹ را از رگولاتوری درخواست کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات بهتری به مشتریانمان بدهیم.»

مدیرعامل کیش‌سل گفت: «اپراتورهای اصلی بر زیرساخت‌های خود سرمایه‌گذاری کردند. ما در صورت همکاری با هر اپراتور می‌توانیم خدمات سرمایهای و مشاوری ارائه دهیم. هم اکنون با مشاور آلمانی در ارتباطیم تا بتوانیم خدمات با کیفیتی انجام دهیم.»

او در مورد ارتباط با شرکت‌های اپراتور اصلی توضیح داد: «ما برنامه داریم با همه اپراتورها همکاری داشته باشیم و بتوانیم خدماتمان را ارائه دهیم. فعلاً با رایتل قرارداد داریم ولی با دو اپراتور دیگر هم علاقه‌مند به همکاری هستیم.»

مرتضوی در مورد پوشش دهی کیش سل بیان کرد: «ما در مرحله اول در همه شهرها پوشش دهی خواهیم داشت و تمام سرویس‌های قابل ارائه را به مشتریانمان می‌دهیم اما در آینده برای بخش‌های مختلف سرویس‌های خاصی ارائه خواهیم داد.»

مدیرعامل کیش‌سل در پاسخ به سئوال خبرنگار زومیت در مورد تعرفه‌های اولین اپراتور مجازی گفت: «ما تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات و ابلاغ سازمان را باید رعایت کنیم. در رابطه به تعرفه‌ها باید بگویم که شرکت ما در بازار قصد شکستن قیمت‌ها را ندارد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات