لپ تاپ تبدیل پذیر پیکسل 3 گوگل در سه ماهه سوم 2017 عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل احتمالا در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Pixel 3 را عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

همان طور که می‌دانید تقریبا تغییر برند گوشی‌های هوشمند گوگل از نکسوس به پیکسل قطعی شده است، نسل دوم از تبلت قدیمی نکسوس 7 احتمالا جای خود را به یک جانشین ساخته شده توسط هواوی خواهد داد، دستگاه‌های جدید واقعیت مجازی گوگل از راه خواهند رسید، هاب هوشمندسازی خانه‌ی مجهز به Google Assistant و کروم‌کست سازگار با محتوای 4K از دیگر محصولاتی است که سران مانتن ویو قصد عرضه‌ی آنها را دارد.

اما شایعات حاکی از آن هستند که گوگل قصد عرضه‌ی لپ‌تاپ پیکسل 3 را نیز دارد. این لپ‌تاپ قرار است تا به نخستین دستگاهی بدل شود که به همراه پلتفرم تلفیق شده‌ی کروم او‌اس - اندروید عرضه شود. اندرومدا، سیستم عامل یکپارچه‌ی موبایل/دسکتاپ به طور قطع در حال توسعه است، با این حال احتمالا آنچه که تا ماه آینده می‌توانیم از این سیستم عامل شاهد باشیم، یک نسخه‌ی پیش‌نمایش از آن است. به گفته‌ی دو منبع مستقل و قابل اتکای اندروید پلیس، عرضه‌ی تجاری "Bison" در سه ماهه‌ی سوم از سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد، تاریخی که می‌تواند براساس سرعت پیشرفت توسعه‌ی نرم‌افزار و سخت‌افزار، تغییر کند.

پیکسل 3 یا بایسون احتمالا فاقد برند کروم‌بوک بوده و به همراه سیستم عاملی عرضه خواهد شد که به جای کروم اواس، نزدیکی بیشتری به اندروید خواهد داشت و در حقیقت سیستم‌ عاملی خواهد بود که در آن قابلیت‌های کروم او‌اس به اندروید اضافه شده است. به نظر می‌رسد که کماکان هرچیزی قابل تغییر است، اما در حال حاضر مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ شامل نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی، پردازنده‌ی m3 و Core i5 اینتل، حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت، حافظه‌ی رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی، حسگر اثر انگشت، دو پورت USB‌ نوع C، پشتیبانی از استایلوس، جک هدفون، اسپیکرهای استریو، میکرفون چهارگانه، عمر باتری ۱۰ ساعته و کیبورد backlit است.

اگر مشخصات فعلی صحت داشته باشد، احتمالا گوگل در ساخت نوت‌بوک باریک خود، از ماهیت انعطاف‌پذیر لپ‌تاپ‌های سری یوگا لنوو یا قابلیت جدا شدن سرفیس‌بوک مایکروسافت الهام گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات