معرفی سایت دورکار

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
امروزه تحولاتی که فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد کرده است، به شکل مستقیمی بر روی کار و زندگی شخصی و اجتماعی مردم تاثیر گذاشته است.
تبلیغات

زمانی که ما آهنگ سریع این تغییرات را در اطرافمان مشاهده می‌کنیم، باید برای همگام شدن با این تغییرات برنامه‌ریزی کنیم. باید بتوانیم از این تحولات در جهت مثبت در زندگی مان استفاده کنیم. آن زمان است که می‌توانیم بگوییم وارد جامعه‌ی اطلاعاتی شده‌ایم.

یکی از این تاثیرات، پیدایش یک الگوی روش انجام کار مبتنی بر رایانه است که به آن "دورکاری" گفته می‌شود. دیگر زمان آن رسیده است که خودمان را با تغییر و تحولات و پدیده‌های پیرامونمان سازگار کنیم. یکی از این پدیده‌ها "دورکاری" است که نمونه‌ای درست و به‌جا از الگوهای جدید کار است.

"دورکاری" تعریف ساده‌ای دارد: به جای آوردن کارکنان به محل کار؛ محل کار را نزد کارکنان ببرید. این پدیده از زمانی شروع به گسترش کرد که الگوهای سنتی روش کار، محل کار و سازمان‌ها به مرور زمان در حال پوست‌اندازی بودند. با افزایش رشد خیره کننده‌ای که اینترنت در سال‌های اخیر داشته است، پیش‌بینی استفاده از آن در قالب وسیع‌تر، چندان دور از ذهن نبود. بنابراین این روزها افراد بسیاری هستند که اینترنت به مهم‌ترین منبع درآمدشان تبدیل شده است. آن‌ها می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز پشت میزشان در منزل بنشینند و کسب درآمد کنند.

اما در ایران "دورکاری" جایگاه چندان ویژه‌ای ندارد. کارمندان بسیاری هستند که حتی اسم این پدیده را نیز نشنیده‌اند و به تبع آن از نحوه‌ی چگونگی فعالیت آن هم خبر ندارند. البته یکی از دلایل این موضوع می‌تواند فراهم نبودن بسترها و زمینه‌های مناسب برای "دورکاری" باشد. اما اگر شما تصمیم دارید که به طور جدی به "دورکاری" بپردازید، سایت «www.doorkar.com» مکان مناسبی برای شما است. یکی از معدود سایت‌های فعال در این زمینه، که می‌تواند شما را در دنبال کردن هدفتان کمک کند. شما به عنوان یک فرد حقیقی یا حقوقی، پروژه‌های خودتان را در سایت ثبت کنید. پروژه‌هایی که امکان انجام آن از راه دور وجود دارد و شما به هر دلیلی -عدم تخصص یا نبود وقت کافی- از عهده‌ی انجام دادن آن برنمی‌آیید. از این منظر «دورکار» برای شما بهترین جاییست که می‌توانید به تعداد فراوانی افراد متخصص در این زمینه به راحتی دست پیدا کنید. به همین راحتی شما یک دفتر کار به وسعت ایران خواهید داشت. این در صورتی است که شما به عنوان یک کارفرما در «دورکار» ثبت‌نام کرده‌اید. اما اگر شما کارمندی هستید که از شغلتان احساس رضایت خاطر چندانی ندارید و همیشه دلتان می‌خواست که سراغ کار مورد علاقتان بروید، در این صورت می‌توانید در مقام یک فریلنسر در «دورکار» اعلام حضور کنید. اشخاص با توجه به حرفه و تخصصی که دارند، بدون استخدام رسمی و به صورت مستقل و در ازای کارمزد کار می‌کنند. اکثر آن‌ها در منزل کار می‌کنند و بابت تکمیل هر پروژه مبلغی دریافت می‌کنند. شما با ثبت نام به عنوان فریلنسر می‌توانید مهارت‌ها و توانایی‌هایتان را مشخص کنید و یک رزومه‌ی مختصری از فعالیت‌هایتان ارائه دهید تا کارفرما برای انتخاب شما بتواند راحت‌تر تصمیم بگیرد. همچنین شما به عنوان کارفرما می‌توانید پیشنهاد خود را که شامل مبلغ درخواستی، زمان مورد نیاز و... می‌باشد را ارسال کنید. در مرحله‌ی آخر اگر کارفرما از کار رضایت داشت، مبلغی که نزد شما به امانت واریز کرده بود را آزاد می‌کند و می‌توانید آن را برداشت کنید.

پروژه‌هایی که می‌توان از طریق «دورکار» آن‌ها را انجام داد عبارتند از: طراحی گرافیک، طراحی وب‌سایت و برنامه‌ی موبایل، نگارش و ترجمه‌ی متن، گردآوری مطالب و تحقیق، ساخت ویدئوکلیپ‌های تبلیغاتی، نقشه‌کشی ساختمان، انجام انواع پروژه‌های برنامه‌نویسی، بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو و...

سایت «دورکار» این روزها به مکانی امن برای برون سپاری پروژه‌ها تبدیل شده است. «دورکار» در تلاش برای فراهم ساختن بستری است تا دارندگان مشاغل، کارآفرینان و عموم مردم بتوانند به راحتی از نیروی کار متخصص در سراسر کشور جهت انجام پروژه‌ها استفاده کنند.

شما هم اگر به دنبال صرفه‌جویی در وقت و هزینه، و همچنین کسب درآمد هستید، حتما سری به «دورکار» بزنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات