تصاویر جدیدی از دو گوشی Mi 5s و Mi 5s پلاس کمپانی شیائومی فاش شد

دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از گوشی‌های شیائومی Mi 5s و Mi 5s Plus و نیز پوستر تبلیغاتی و جعبه‌ی این محصولات منتشر شده که وجود هر دو نسخه و برخی اطلاعات در مورد آن‌ها را تایید می‌کند.
تبلیغات

پیش از این اعلام کرده‌ بودیم که انتظار داریم به زودی اطلاعات و تصاویر بیشتری از دو گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی شیائومی می ۵ اس (Xiaomi Mi 5s) و شیائومی می ۵ اس پلاس (Xiaomi Mi 5s Plus) در دسترس قرار بگیرد. همانطو که احتمالا می‌دانید بنا به گزارش‌های منتشر شده، این دو محصول فردا به صورت رسمی معرفی خواهند شد. اما به تازگی تصاویر جدیدی از این دو دستگاه منتشر شده و پوستر تبلیغاتی Mi 5s هم در دسترس قرار گرفته که با توجه به این پوستر، معرفی محصول مورد بحث توسط خرده‌فروشی آنلاین چینی JD.com و زمان آن ۲۹ سپتامبر اعلام شده است. افزون بر این، تصویری از جعبه‌ی گوشی‌هوشمند Mi 5s پلاس نیز در دسترس قرار گرفته است.

شاید جذاب‌ترین موضوعی که با توجه به تصاویر جدید محصولات یاد شده می‌توان دریافت، مدل مشکی رنگ Mi 5s باشد. در این تصاویر شاهد دوربین دوگانه‌ی پشتی در این گوشی‌هوشمند هستیم که پیش‌تر نیز در اخبار و شایعات مرتبط، به این ویژگی اشاره شده بود. لازم به ذکر است که دوربین دوگانه‌ی Mi 5s به صورت عمودی در نظر گرفته شده که از این نظر به Mi 5 شباهت دارد.

انتظار می‌رود گوشی‌هوشمند Mi 5s با قیمت ۳۰۰ دلار و مدل پلاس این محصول با قیمت ۴۵۰ دلار به فروش برسند. علاوه بر دوربین دوگانه‌ی پشتی، شیائومی اعلام کرده که سنسور اثرانگشت بکار گرفته شده برای این دو محصول، ساخت کمپانی کوالکام و از نوع التراسونیک است. علاوه بر این، تصاویر اسکرین‌شات منتشر شده از دو گوشی مورد بحث نشان از ارائه‌ی قابلیت فورس‌تاچ در محصولات دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدید Mi 5s و Mi 5s پلاس را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات