با دریل به دنبال اضافه کردن جک هدفون به آیفون 7 خود نباشید!

دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا برخی از دارندگان آیفون 7، سعی دارند تا با استفاده از دریل، یک پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این محصول ایجاد کنند که به مشکلات متعددی نیز برخورده‌اند.
تبلیغات

با وجود قابلیت‌ها و امکانات جدیدی که اپل در آیفون ۷ اضافه کرده، اما به نظر می‌رسد بسیاری از افراد هنوز هم در مورد حذف پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون از این محصول صحبت می‌کنند. مثل همیشه پس از عرضه‌ی آیفون‌های جدید اپل، عده‌ای سعی دارند تا این دستگاه را به چالش بکشند. در یکی از کلیپ‌های ویدیویی مرتبط با گوشی‌هوشمند مورد بحث، به این موضوع اشاره شده که چگونه می‌توان با استفاده از یک دریل، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را به این محصول اضافه کرد. این ویدیو که توسط کانال محبوب و پرطرفدار TechRax در یوتیوب منتشر شده، ظاهرا بسیاری از دارندگان آیفون ۷ را به این عمل ترغیب کرده که تا آن‌ها نیز چنین کاری را انجام دهند. در ادامه با زومیت همراه باشید.

البته احتمال دارد که برخی از نظرات ثبت شده در زیر این ویدیو به حالت طنز نوشته شده باشند. در هرحال این موضوع هم اکنون در فضای وب توسط بسیاری از کاربران مطرح شده است. اما مطمئنا ما این کار را به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌کنیم. در ادامه می‌توانید کلیپ یاد شده را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

به نظر می‌رسد این موضوع فقط شبیه به یک مطلب طنزآمیز است. اما ظاهرا با این وجود باز هم عده‌ای از دارندگان آیفون‌های جدید اپل، اقدام یاد شده را انجام داده‌ و به همین دلیل به دستگاه خود آسیب جدی وارد کرده‌اند.

iphone 7 headphone jack

امیدواریم آنچه این کاربران اعلام کرده‌اند فقط در حد یک شوخی باشد و هیچ‌ فردی واقعا با استفاده از دریل، و به امید اضافه کردن پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون، به آیفون ۷ خود آسیب نرسانده باشد.

تصمیم اپل مبنی بر حذف این ویژگی از آیفون‌های امسال خود از نظر بسیاری از افراد و نیز منتقدان اقدام صحیحی نبوده است. اما اگر می‌خواهید در آیفون ۷ چنین پورتی را داشته باشید همیشه یک راه مناسب پیش روی شما خواهد بود و در واقع نیازی به دریل کردن یک سوراخ بر روی این محصول ندارید. همانطور که احتمالا می‌دانید، اپل یک کابل تبدیل لایتنینگ به پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون را نیز به همراه آیفون‌های جدید خود به کاربران ارائه می‌دهد و با این وجود دیگر نیازی به دریل کردن یک سوراخ در این محصول دیده نمی‌شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید اپل به صفحه‌ی آیفون 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات