ارسال آنلاین مدارک، کالا و بسته ها

یک‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
هر روز کارهای بیشتری اینترنتی می‌شوند. این‌بار شرکت‌های سنتی حمل‌ونقل معروف کشور از قبیل بادپا، چاپار، کاراپست و ... هم از این موج فراگیر استقبال کرده است.
تبلیغات

شرکت‌های سنتی حمل‌ونقل با پشتیبانی از سایت مرسوله، تن به یک تغییر بزرگ داده‌اند: «ارسال اینترنتی مدارک، کالا و بسته‌ها» از این پس کاربران این امکان را خواهند داشت تا به صورت اینترنتی آدرس گیرنده و نوع مرسوله را وارد کرده و سیستم هوشمند مرسوله، از بین حامل‌های مختلف، سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های حمل‌ونقل را پیشنهاد می‌دهد. کاربر بر اساس سرعت و قیمت، گزینه مناسب را انتخاب نموده، مامور مربوطه مراجعه کرده، بسته را تحویل گرفته و ارسال می‌کند بنابراین کاربران نیازی نیست برای انجام این کار محل کار یا منزل‌شان را ترک کنند!

چرا باید از مرسوله استفاده کنم؟ 

ارسال ارزان‌تر: به‌دلیل حجم بالای سفارشات و قیمت‌های انحصاری توافق شده با شرکت‌های حمل‌ونقل، هزینه نهایی کاربران تا ۱۰٪ نرخ عادی کاهش می‌یابد.

اطلاع از وضعیت مرسوله: محموله با هر روش حمل‌ونقلی که فرستاده شده باشد، در هربار تغییر وضعیت و جابجایی، با پیامک به فرستنده و گیرنده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گزارشات مالی ارسال‌ها: با گرفتن گزارشات دقیق از هزینه‌ها، مرجوعی‌ها و نرخ ارسال‌های ماهیانه، هزینه‌های کلی حمل‌ونقل خود را می‌بینید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات