آغاز برنامه آزمایشی آپدیت اندروید 7 نوقا برای گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس سونی

یک‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دارندگان گوشی‌هوشمند اکسپریا X Performance می‌توانند در برنامه‌ی آزمایشی بروزرسانی این محصول به اندروید ۷ نوقا ثبت نام کنند.
تبلیغات

مدتی است که شرکت سونی به دارندگان محصولات مختلف سری اکسپریا این امکان را می‌دهد تا بتوانند جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل‌عامل اندروید را بر روی دستگاه خود نصب کنند. اگرچه سونی به تازگی برنامه‌ی مشابهی را که پیش از این برای بروزرسانی کاربران به نسخه‌ی جدید اندروید ارائه کرده بود، متوقف کرد، اما هم اکنون دارندگان برخی محصولات سونی می‌توانند از طریق فروشگاه گوگل‌پلی در برنامه‌ی بروزرسانی محصولات سری اکسپریا شرکت کرده و جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل موبایلی گوگل را بر روی دستگاه خود نجربه کنند. هم اکنون دارندگان گوشی‌هوشمند اکسپریا ایکس پرفورمنس می‌توانند در این برنامه ثبت‌نام کرده و نسخه‌های آزمایشی اندروید ۷.۰ نوقا را بر روی موبایل‌هوشمند خود تجربه کنند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا جزئیات بیشتری در مورد این برنامه‌ی آزمایشی را مطرح کنیم.

کاربرانی که اپلیکیشن برنامه‌ی بروزرسانی آزمایشی محصولات اکسپریا را دانلود کرده و در آن ثبت‌نام کرده باشند، هشداری دریافت خواهند کرد که اعلام می‌دارد گوشی‌هوشمند آن‌ها نسخه‌های پیش‌نمایش نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد و به همین دلیل ممکن است این آپدیت‌ها برای استفاده‌های روزانه افراد چندان ثبات نداشته باشند و یا مشکلاتی در آن‌ها دیده شود. کاربران باید این هشدار را تایید کرده و یکسری اطلاعات شخصی خود را نیز وارد کنند و سپس از آن به بعد، نسخه‌های آزمایشی و در دست توسعه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید و بروزرسانی‌های آن بر روی گوشی آن‌ها نصب خواهد شد. طبیعتا، کاربران باید این موضوع را بدانند که بسیاری از فعالیت‌های آن‌ها در این شرایط به صورت بازخورد برای سونی ارسال خواهد شد.

اپلیکیشن Xperia Beta در گوگل‌پلی قرار گرفته و بروزرسانی جدید آن باعث می‌شود تا دارندگان محصولاتی چون اکسپریا زد ۳ و اکسپریا زد ۳ کامپکت نیز بتواند در آن ثبت نام کنند. هم اکنون کاربرانی که از گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس استفاده می‌کنند، می‌توانند در این برنامه ثبت نام کرده و به محض ارائه‌ی بروزرسانی‌های جدید اندروید، آن را دریافت کنند. برنامه‌ی زمانی اینکه کاربران ثبت‌نام شده در Xperia Beta چه زمانی بروزرسانی‌های جدید را دریافت خواهند کرد، هنوز اعلام نشده، ولی این موضوع از طریق پیام‌های اطلاع‌رسانی به کاربران اعلام خواهد شد. در حال حاضر فقط برخی از دارندگان گوشی‌هوشمند اکسپریا X Performance که در برخی کشورهای شمالی و اروپایی زندگی می‌کنند قادر خواهند بود تا از برنامه‌ی آزمایشی مورد بحث استفاده کنند. اینکه کاربران سایر کشورها چه زمانی می‌توانند از این برنامه‌ی آزمایشی استفاده کنند، موضوعی است که هنوز مطرح نشده و اطلاعی در مورد آن وجود ندارد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات