پیام رسان Allo برترین اپلیکیشن رایگان گوگل پلی شد

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن‌ پیام‌رسان Allo که به تازگی منتشر شده است در صدر لیست اپلیکیشن‌های برتر رایگان گوگل‌پلی قرار گرفت.
تبلیغات

نزدیک به سه روز پیش، گوگل جدیدترین اپلیکیشن‌ پیام‌رسان خود موسوم به Allo را منتشر کرد و حالا به نظر می‌رسد همین سه روز کافی بوده تا اپلیکیشن یاد شده در لیست برترین اپ‌های رایگان فروشگاه گوگل‌پلی در جایگاه نخست قرار بگیرد. البته شاید Allo حتی زودتر از این بازه‌ی زمانی به صدر لیست یاد شده رسیده اما این موضوع حالا مشخص شده است. در هرحال، کسب چنین جایگاهی در طی سه روز برای یک اپلیکیشن، مشخصات یک صعود سریع به شمار می‌رود. با توجه به آمار و ارقامی که گوگل‌پلی ارائه داده، تعداد دانلود‌های Allo در حال حاضر بین یک تا ۵ میلیون است. چنین آماری برای اپلیکیشنی که سه روز از زمان انتشار آن می‌گذرد و به تازگی در سراسر جهان در دسترس کاربران قرار گرفته، چندان هم بد نیست. در ادامه با زومیت همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

البته گوگل در رویداد Google I/O امسال خود، علاوه بر اپلیکیشن پیام‌رسان Allo، از اپلیکیشن دیگری به نام Duo نیز رونمایی به عمل آورد. Duo چند هفته‌ پیش از Allo در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفت و این اپلیکیشن نیز به محض انتشار، توانست رکوردهای بسیار خوبی را از نظر دانلود و محبوبیت بین کاربران به دست آورد. در حقیقت باید گفت که اپلیکیشن Duo در طی هفته‌ی اول انتشار خود، بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران دانلود شد. همچنین پس از گذشت سه هفته از زمان انتشار، تعداد دانلود اپلیشکشن یاد شده به ۱۰ میلیون رسیده است.

اما سوال اصلی و مهمی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا Allo نیز می‌تواند از نظر دانلود و محبوبیت، همانند Duo عمل کند؟ در حقیقت داستان برای این اپلیکیشن پیام‌رسان کمی متفاوت‌تر است. تا به همین لحظه، Allo به دلایل مختلفی به شدت توسط منتقدان و افراد مختلف مورد حمله قرار گرفته و بسیاری از افراد به امکانات و ساختار ساده‌ی آن اشاره می‌کنند. با توجه به همین موضوع، اینکه تا چه مدت Allo می‌تواند جایگاه بدست آمده کنونی خود را حفظ کند، موضوعی است که باید منتظر ماند و دید. احتمال داده می‌شود که این اپلیکیشن نیز همانند اپلیکیشن Duo در طی هفته‌ی اول به ۵ میلیون دانلود و در طی سه هفته‌ی اول به ۱۰ میلیون دانلود دست یابد. اگرچه فعلا پس از گذشت سه روز از انتشار این پیام‌رسان، تعداد دانلود آن بین ۱ تا ۵ میلیون بوده و از این بابت یک رکورد بسیار خود را بدست آورده است.

اگر شما هم از Allo استفاده کرده‌اید، لطفا تجربه‌ی کاربری خود را با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات