قیمت شیائومی می 5 اس و شیائومی می 5 اس پلاس مشخص شد

جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی پوسترهایی منسوب به دو گوشی شیائومی می 5 اس و شیائومی می 5 اس پلاس منتشر شده که قیمت آن‌ها را در بازار چین مشخص می‌کند.
تبلیغات

تا چندی پیش بر این باور بودیم که شیائومی تنها قصد دارد گوشی به نام شیائومی می 5 اس را عرضه کند اما چندی بعد مشخص شد که محصول دیگری نیز به نام شیائومی می 5 اس پلاس در کنار مدل معمولی‌اش در دست ساخت است. حال به‌تازگی قیمت این دو محصول جدید کمپانی چینی مشخص شده تا علاقه‌مندان به خرید محصولات جدید شیائومی خود را از هم‌اکنون آماده کنند.

به‌تازگی پوسترهایی در فضای مجازی منتشر شده است که دارای لوگوی می بوده و قیمت محصولات جدید کمپانی شیائومی در آن‌ها درج شده است. طبق این پوسترها، قیمت شیائومی می 5 اس که مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است ۱۹۹۹ یوان چین (معادل ۳۰۰ دلار آمریکا) خواهد بود.

قیمت شیائومی می 5 اس پلاس

کمپانی چینی در مورد محصول جدید خود گفته است می 5 اس اولین گوشی در دنیا است که مجهز به حسگر اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه نمایشگر خواهد بود.

البته احتمال کمی نیز وجود دارد که این محصول از ترکیب دوربین دوگانه در عقب خود استفاده کند. تنها با نگاهی به این مشخصات می‌توان گفت که قرار است با یک محصول تمام عیار روبه‌رو شویم؛ محصولی که گفته شده تنها قیمتی معادل ۳۰۰ دلار در بازار چین خواهد داشت.

قیمت شیائومی می 5 اس پلاس

در طرف دیگر، گوشی شیائومی می 5 اس پلاس قرار دارد که آن نیز مانند محصول کوچک‌تر کمپانی چینی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در زیر قابش خواهد بود. همچنین ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز مشخصات دیگر شیائومی می 5 اس پلاس را تشکیل می‌دهند.

طبق اطلاعاتی که در پوسترها می‌توان مشاهده کرد شیائومی قصد دارد مدل پلاس را با قیمت ۲۹۹۹ یوان چین (معادل ۴۵۰ دلار آمریکا) وارد بازار کشور چین کند. اطلاعات کمی در مورد این محصول منتشر شده اما می‌توان گفت که انتظار می‌رود شیائومی می 5 اس پلاس از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی بهره ببرد که رزولوشن 2K و لبه‌های منحنی خواهد داشت.

احتمالا این گوشی نیز مانند مدل معمولی از حسگر اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک ساخت کوالکام بهره خواهد برد. در گذشته اطلاعاتی از میزان رم یا حافظه داخلی شیائومی می 5 اس پلاس منتشر نشد اما در حال حاضر می‌دانیم که این محصول ۶ گیگابایت حافظه رم داشته و احتمالا تنها در یک گزینه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

البته در نظر داشته باشید که پوسترهای منتشر شده تنها دارای لوگوی می هستند و مورد تأیید کمپانی چینی قرار نگرفته‌اند؛ بنابراین ممکن است اطلاعات غلطی بوده و قیمت گوشی‌های شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس، به خاطر مشخصات بالارده‌ای که دارند بیشتر از قیمت‌های درج شده در پوسترها باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات