شیائومی می 5 اس را با صفحه نمایش ۴ اینچی نیز به بازار عرضه می کند

جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات شیائومی، می 5 اس را در دو مدل، با صفحه نمایش‌های ۴ اینچی و ۵/۵ اینچی به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

شیائومی قصد دارد که پرچم‌دار می ۵اس را در ۲۷ سپتامبر معرفی کند. جدیدا شایعاتی منتشر شده، که احتمالا دو نوع می ۵اس به بازار عرضه می‌شود. یک نسخه از این دستگاه با صفحه نمایش ۵/۵ اینچی و نوع دیگر این دستگاه، نسخه کوچک‌شده می ۵اس با صفحه نمایش ۴ اینچی است. بنا به عقیده بعضی از تحلیل‌گران، حرف S در Mi 5S می‌تواند به جای کلمه Small به کار رفته باشد. شایعات دیگری نیز درباره این گوشی پرچم‌دار چینی به گوش می‌رسد.

mi5s-4inch-rumor

تصویر جدید منتشر شده بر اساس برخی منابع، مربوط به شیائومی می 5 اس با صفحه نمایش ۴ اینچی است. همچون شیائومی می ۵، این دستگاه خاص نیز دارای دکمه هوم مستطیلی شکل در جلو آن است. لوگوی می در گوشه بالا، سمت چپ دستگاه، هویت سازنده آن را برای ما قابل تشخیص می‌سازد. بعلاوه اطلاعات درز کرده نشان می‌دهد که این گوشی از ویژگی NFC برخوردار است و از شیائومی می پی (Xiaomi Mi Pay) که حدودا یک ماه پیش معرفی شد، پشتیبانی می‌کند. همچنین به تازگی شایعاتی منتشر شده که می ۵اس از کارت‌های اتوبوس در چین پشتیبانی می‌کند. 

mi5s- small-screen-leak

همچون می ۵ معمولی، انتظار می‌رود که این گوشی نیز از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۱ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.0 بهره ببرد. ویژگی بارز دیگر این دستگاه، استفاده از حسگر اثر انگشت التراسونیک است که در زیر صفحه نمایشگر کار گذاشته شده است. این دستگاه دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱/۸ میلی‌متری است که مجهز به لرزه‌گیر تصویر در ۴ محور است. بعلاوه از ویژگی فوکوس خودکار با تشخیص فاز (PDAF) و باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپریاعتی بهره‌ می‌برد. به زودی این مشخصات را شرکت شیائومی تایید خواهد کرد.

البته شایعه دیگری نیز وجود دارد که دومین محصولی که در کنفرانس ۲۷ سپتامبر رونمایی می‌شود، تلویزیون شیائومی می تی‌وی ۳ اس (Xiaomi Mi TV 3S) خواهد بود. البته نمی‌توان در این‌باره چندان مطمئن اظهار نظر کرد. برای اطمینان از این شایعه باید منتظر تیزرهای این هفته شیائومی باشیم.

شما درباره مدل احتمالی می ۵اس با صفحه نمایش ۴ اینچی، چگونه فکر می‌کنید؟ آیا هنوز صفحه نمایش کوچک برای گوشی پرچم‌دار جذاب است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات