تعدادی از کمپانی های بزرگ دنیا در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 حضور نخواهند داشت

جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، اخباری مبنی بر عدم حضور تعدادی از کمپانی‌های بزرگ و کوچک خودرو‌سازی به گوش می‌رسد.
تبلیغات

فقط کمی دیگر تا نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ باقی مانده، ولی طی چند خبر میزان زیادی از شوق و اشتیاق ما برای این نمایشگاه کم شده است. خبرگزاری بلومبرگ، به‌تازگی اخباری منتشر کرده که در آن خبر از عدم حضور تعداد زیادی از کمپانی های خودروسازی دنیا به چشم می‌خورد.

این کمپانی‌ها شامل: فورد، رولز رویس، بنتلی، لامبورگینی، استون مارتین و ولوو می‌شوند.

سالن نمایشگاه اتومبیل پاریس به عنوان قدیمی‌ترین سالن نمایشگاه خودرو در دنیا شناخته شده، و تاریخ تاسیس آن به سال ۱۸۹۸ میلادی بازمی‌گردد، که آلبرت دی-دیون مهندس پیش گام آن زمان، آن را ساخته است.

یکی از اصلی‌ترین دلایل این عدم حضور در همه‌ی نمایشگاه‌های خودروی جهان، هزینه‌های زیاد برگزاری غرفه‌های نمایشگاهی برای کمپانی‌ها است. از طرفی در دنیای امروز هر کمپانی به راحتی از راه‌های مختلفی می‌تواند محصولات خود را برای مشتریان، به نمایش دربیاورد. یکی از اصلی‌ترین راه‌های جانبی این نمایش اینترنت است، که از طریق آن شما بی معطلی، به تمام جنبه‌های مختلف یک محصول دسترسی پیدا خواهید کرد.

به گفته خود این کمپانی‌ها، تمام خریداران آن‌ها متشکل از مشتریان حضوری در نمایشگاه‌ها نیستند. در هر صورت ما به عنوان دوستداران صنعت خودرو امیدواریم نمایشگاه‌های خودرو از رونق سابق باز نمانند. حس اینکه شما خودروی مورد علاقه خود را از نزدیک لمس کنید، در اتاق آن بنشینید و انگشتان خود را به دور فرمان آن حلقه کنید، و بوی نو بودن این محصولات را حس کنید، هیچ‌گاه مانند دیدن چند عکس در اینترنت نمی‌شود.

یک نمایشگاه خودرو به شما اجازه می‌دهد که، خودروها را ببینید، لمس، تصور و استشمام، و حتی در بعضی اوقات آن‌ها را تست کنید، لذت‌هایی که اینترنت هرگز به شما ارائه نخواهد داد. همین امر باعث شده تا نمایشگاه‌های خودرو هنوز زنده باشند.

نظر شما درباره‌ی این عدم حضور چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات