سامسونگ در حال تست اندروید 7 بر روی گلکسی اس 7 و اس 7 اج است

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سامسونگ در حال تست اندروید ۷.۰ نوقا بر روی دو گوشی‌هوشمند پرچمدار گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج است.
تبلیغات

در کنار اتفاقات ناگواری که به دلیل مشکلات مربوط به گلکسی نوت ۷ برای سامسونگ به وقوع پیوست، حال خبر خوبی برای طرفدران این برند داریم. به نظر می‌رسد شرکت یاد شده در حال تست اندروید ۷.۰ برای دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج است.

پیش از این نتایج بنچمارک گیگ‌بنچ مربوط به تست اندروید ۷ بر روی دو محصول یاد شده را مشاهده کرده‌ایم. باید گفت این مورد یکی از اقدامات رایجی است که هر سال با انتشار نسخه‌های جدید سیستم‌عامل محبوب اندروید توسط سامسونگ انجام می‌شود. اما سوال اصلی این است که نسخه‌ی نهایی اندروید ۷ برای این دو گوشی چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با جزئیات این بروزرسانی بیشتر آشنا شوید.

در حال حاضر، سامسونگ در حال تست اندروید ۷ بر روی مدل اکسینوسی دو گوشی‌هوشمند مورد اشاره است و بنابراین مدل‌های آنلاک بین‌المللی این دو محصول احتمالا اولین مدل‌هایی خواهند بود که بروزرسانی یاد شده را دریافت می‌کنند. در هرحال، انتظار نداریم که این آپدیت به زودی منتشر شود. در حال حاضر فقط نشانه‌هایی وجود دارد که خبر از تست اندروید ۷ بر روی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج می‌دهد و نسخه‌ی نهایی و عمومی این بروزرسانی، احتمالا چند ماه دیگر از راه خواهد رسید.

ممکن است سامسونگ به منظور فروش بیشتر گلکسی نوت ۷، در انتشار آپدیت اندروید ۷ برای دو پرچمدار کنونی سری گلکسی خود کمی تاخیر داشته باشد ولی باید خاطر نشان کنیم که این موضوع فقط در حد حدس و گمان است. علاوه بر این بد نیست به این نکته اشاره کنیم که در چند سال اخیر، سرعت ارائه‌ی بروزرسانی‌های نرم‌افزاری توسط این غول کره‌ای بیشتر شده است. در زیر می‌توانید بنچمارک دو گوشی‌هوشمند مورد بحث که اندروید ۷ بر روی آن‌ها نصب شده را مشاهده کنید.

(بنچمارک گلکسی اس ۷ اج با اندروید ۷ نوقا)

(بنچمارک گلکسی اس ۷ با اندروید ۷ نوقا)

شما در این مورد چه نظری دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات