اچ تی سی دو گوشی دیزایر 10 لایف استایل و دیزایر 10 پرو را معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ تی سی دو گوشی میان رده‌ی دیزایر 10 لایف استایل و دیزایر 10 پرو را معرفی کرد.
تبلیغات

اچ تی سی 10 که پرچمدار سال 2016 این کمپانی تایوانی به شمار می‌رود یک گوشی تمام عیار و خوب است که ما نیز در زومیت بررسی کاملی از آن داشتیم. اما اچ‌تی‌سی مدت‌ها است که معرفی گوشی از سری دیزایر را وعده داده بود که امروز نیز دو گوشی از این سری را معرفی کرد.

دیزایر 10 اچ تی سی

دیزایر ۱۰ لایف استایل نسخه‌ی ضعیف‌تر دو گوشی بوده و دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی اچ دی است و پنل LCD دارد و در دو نسخه با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و ۲ گیگابایت رم یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و رم سه گیگابایتی عرضه می‌شود. پردازنده‌ی این گوشی اسنپدراگون ۴۰۰ بوده و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل آن را همراهی می‌کند.

سیستم عامل پیش‌فرض لایف استایل اندروید 6 مارشملو بوده و باتری آن حجم ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

دیزایر 10 پرو دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی است و در دو نسخه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود. پردازنده‌ی این گوشی هلیو پی ۱۰ مدیاتک بوده و دارای دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است.

سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی نیز اندروید ۶ مارشملو است و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. همچنین در این گوشی حسگر اثر انگشتی در ثاب پشتی تعبیه شده است.

دیزایر 10 اچ تی سی

هر دو گوشی از جنس پلاستیک پلی کربنات با نوارهای باریک فلزی هستند و در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی کمرنگ و آبی پررنگ روانه بازار خواهند شد. نسخه‌ی لایف استایل دارای قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار بوده و نسخه‌ی پرو قیمت بیشتری خواهد داشت.

دیزایر ۱۰ لایف استایل از اوایل مهر ماه به فروش رسیده و نسخه‌ی پرو نیز از آبان ماه امسال وارد بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات