تصاویری از گوشی های Pixel و Pixel XL گوگل فاش شد

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از تایید مراسم روز ۱۳ مهر ماه برای معرفی گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال تصاویری از این دو گوشی گوگل فاش شده است.
تبلیغات

در روزهای گذشته تصاویر بسیاری از گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل فاش شده و با نزدیک شدن به مراسم روز ۱۳ مهرماه و معرفی رسمی این دو گوشی، تصاویر فاش شده نیز به نوعی واضح‌تر از گذشته می‌شوند.

گوشی پیکسل گوگل

همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید هر دو گوشی از آلومینوم ساخته شده‌اند و بخش دوربین هر دو از جنسی متفاوت و احتمالا شیشه است. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار دارد و به نظر می‌رسد با دو گوشی خوش ساخت روبرو هستیم.

در بخش جلوی گوشی نیز شاهد پنل یکپارچه‌ی شیشه‌ای هستیم که ظاهر متفاوتی ندارد و تنها تفاوت دو گوشی با یکدیگر در اندازه صفحه نمایش است که احتمالا یکی ۵.۲ و دیگر ۵.۵ اینچ خواهند بود. همچنین احتمال می‌رود دکمه‌ای در بخش جلوی پنل این گوشی تعبیه شود که در حال حاضر کاربرد آن مشخص نشده است.

گوشی پیکسل گوگل

همچنین با توجه به اینکه هر دو گوشی ساخت اچ‌تی‌سی خواهند بود نمی‌توان شباهت آن‌ها با One A9 و در نتیجه آیفون‌های اپل را نیز البته در بخش پنل جلوی دو گوشی منکر شد.

همچنین در تیزر ویدیویی که برای نست گوگل منتشر شده نیز می‌توان اثری از گوشی پیکسل را نیز دید.

انتظار می‌رود گوشی پیکسل گوگل دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی بوده و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ را به همراه داشته باشد. اما برادر بزرگتر آن یعنی پیکسل ایکس ال دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD بوده و مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم نیز خواهد شد. از لحاظ دوربین نیز هر دو گوشی دارای دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات