VerveLife از اکشن‌کم ۲۰۰ دلاری خود با نام VerveCam Plus رونمایی کرد

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
VerveLife، برندی است که با همکاری موتورولا تاسیس شد. این برند که در ساخت اکشن کم‌ها فعالیت می‌کند، دیروز در جریان کنفرانس خود و پیش از شروع نمایشگاه IFA 2016 از نسل بعدی اکشن کم VerveCam خود با نام VerveCam Plus رونمایی کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

VerveLife برند دستگاه‌هایی که با همکاری موتورولا و Binatone طراحی می‌شدند، به تازگی در جریان کنفرانس‌های پیش از نمایشگاه IFA 2016، از محصول جدید خود با نام VerveCam Plus رونمایی کرده است. این محصول، یک اکشن کم است که پس از عرضه، تنها با ۱۹۹ دلار هزینه می‌توان آن را تهیه کرد. متاسفانه هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه‌ی این محصول نشده است. البته از آن‌جا که قیمت این محصول اعلام شده است، کاربران می‌دانند که چه مقدار باید برای آن پرداخت کنند و این یک نکته‌ی مثبت است، چرا که کاربران می‌توانند این دوربین را با دوربین‌های مشابه مقایسه کرده و با توجه به قیمت هرکدام تصمیم خود را بگیرند. این دوربین در وبسایت VerveLife آمریکا ۱۹۹.۹۹ دلار و در وبسایت رسمی این شرکت نیز ۱۹۹.۹۹ یورو قیمت‌گذاری شده است.

ٰVereveCam Plus

VerveCam Plus به عنوان یک اکشن کم، تمام ویژگی‌هایی را که از چنین دوربینی انتظار دارید در درون خود دارد. این دوربین به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن را هنگام انجام هر گونه فعالیتی که در آن به یک اکشن‌کم نیاز است ممکن می‌کند. مجموعه‌ای از قاب‌ها و کاورهای گوناگون نیز برای بهبود تجربه‌ی کاربری با VerveCam Plus در کنار آن عرضه خواهند شد. از جمله این قاب‌ها می‌توان به بامپری دارای بند اشاره کرد که برای جلوگیری از سقوط دوربین و محافظت از آن در صورت سقوط طراحی شده است. از سایر قاب‌های تولید شده برای VerveCam Plus می‌توان به یک قاب یونیورسال، یک محافظ دارای گواهینامه‌ی IP68 با قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و قابی اشاره کرد که به علت دارا بودن گیره در پشت خود، قابلیت اتصال به هرچیزی از جیب شلوار گرفته تا کیف‌ها و کوله‌پشتی‌ها را دارد.

ٰVereveCam Plus

VerveCam Plus شباهت بسیاری با نسخه‌ی پیشین خود یعنی VerveCam دارد. این نسخه چند ماه پیش و در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) رونمایی شده بود. ظاهرا نسخه‌ی جدید نسبت به نسخه‌ی قبل تنها یک Plus اضافه در نام خود دارد! به دلیل شباهت ظاهری این دو دوربین، همان طور که بسیاری از ویژگی‌های آن‌ها نیز مشابه هم هستند حداقل یکی از اقلام لوازم جانبی آن‌ها (بامپر و بند آن)  نیز با هم یکسان هستند. از جمله ویژگی‌های مشترک این دو دوربین می‌توان به توانایی ضبط ویدیوی HD motion 2.5K، بهره‌مندی از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و طراحی کلی دوربین‌ها اشاره کرد. VerveCam Plus حدودا ۲۸ میلی‌متر ضخامت و ۵۶ میلی‌متر قطر دارد و می‌تواند از طریق امواج بلوتوث با انرژی پایین به گوشی‌های موبایل متصل شود. این دوربین توانایی اتصال به شبکه از طریق وای‌فای را نیز دارد. VerveCam Plus را می‌توان برای کارهایی همچون کست کردن هم‌زمان نیز مورد استفاده قرار داد. این دوربین توانایی ویرایش تصاویر و ویدیوها را دارد و با استفاده از لرزشگیر درون خود می‌تواند ویدیوهای باکیفیت‌تری ثبت کند. با استفاده از VerveCam Plus می‌توان ویدیوها را به صورت مستقیم و در لحظه بر روی یوتیوب آپلود کرد.

ٰVereveCam Plus

VerveCam Plus بخشی از یک خط تولید مخصوص در بین محصولات VerveLife است. از دیگر محصولات VerveLife می‌توان به هدفون‌های VerveOnes Plus اشاره کرد.

نظر شما در مورد این دوربین چیست؟ آیا دو فاکتور قیمت و کارایی آن را متناسب با هم می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات