ال‌جی یخچال هوشمند مجهز به ویندوز 10 را معرفی کرد

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی همواره به عنوان یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی شناخته شده است. پس از معرفی یخچال‌های هوشمند Family Hub توسط رقیب دیرینه‌ی این شرکت یعنی سامسونگ، ال‌جی نیز در ایفا ۲۰۱۶ از یخچال هوشمند خود با نام LG Smart Instaview Signature رونمایی کرد. این یخچال به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مجهز است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 از یخچال هوشمند خود با نام Family Hub رونمایی کرد که به یک صفحه‌نمایش هوشمند ۲۱.۵ اینچی مجهز بود. این شرکت در IFA 2016 نیز اعلام کرد که قصد دارد این یخچال را برای عرضه در اروپا نیز آماده کند. حال، رقیب دیرینه‌ی سامسونگ در صنعت لوازم خانگی یعنی ال‌جی، با خبری دیگر در بخش لوازم خانگی ایفا ۲۰۱۶ شرکت کرده و از یخچال هوشمند جدید خود با نام LG Smart Instaview Signature رونمایی کرده است.

یخچال هوشمند جدید ال‌جی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است. رابط کاربری اصلی این یخچال به کاربر اجازه می‌دهد تا تاریخ‌ انقضای محصولات مختلف موجود در آن را وارد کند و یک تایمر برای آنها تنظیم کند. کاربر می‌تواند نکات سلامتی و رژیمی خود را نیز وارد این پلتفرم کند و یا یادداشت‌هایی برای دیگر اعضای خانواده تنظیم کند.

در پشت رابط کاربری عمومی، یک کامپیوتر کامل مجهز به ویندوز ۱۰ نهفته است. این سیستم‌عامل به کاربر اجازه می‌دهد تا از مرورگرهای مختلف مانند اج برای مشاهدی وبسایت‌هایی مانند آشپری استفاده کند، فیلم تماشا کند و یا حتی از صفحه‌نمایش تاچ آن برای بازی استفاده کند. یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده‌ی این یخچال نیز تجهیز شدن آن به دستیار صوتی کورتانا است که با توجه به پیشرفت خوب این دستیار می‌توان انتظار کارایی‌های زیادی از آن داشت.

یخچال ساید بای ساید جدید ال‌جی از انتهای سال جاری و اوایل سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد. در مورد قیمت این یخچال هوشمند خبری منتشر نشده اما کارشناسان رقم حدودی ۴۲۹۹ دلار را برای آن تخمین زده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات