نیکون دو دوربین اکشن کم را به سری KeyMission اضافه کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نیکون دو دوربین جدید را به خانواده‌ی اکشن‌کم‌های KeyMission 360 اضافه کرده و آن‌ها را به فتوکنیا ۲۰۱۶ آورده است.
تبلیغات

نیکون در نمایشگاه CES که ابتدای سال جاری میلادی برگزار شد از دوربین ۳۶۰ درجه‌ی KeyMission 360 رونمایی کرد. اما حالا این کمپانی دو مدل جدید را به این سری اضافه کرده است و زمان عرضه‌ی آن‌ها را نیز مشخص کرده است.

اکشن‌کمِ KeyMission 170 زاویه‌ی دید ۱۷۰ درجه و رزولوشن فیلم‌برداری UHD 4K دارد و دوربین KeyMission 80 زاویه‌ی دید ۸۰ درجه و رزولوشن فیلم‌برداری 1080p دارند.

یکی از بزر‌گترین مزیت‌های رقابتی دوربین Mission 170 در ضد آب، ضد شُک و ضد یخ‌زندگی بدون نیاز به استفاده از کیس‌های خارجی است. این میزیت رقابتی، اکش‌کم نیکون را در جایگاه بهتری نسبت به رهبر بازار اکشن‌کم‌ها یعنی گو-پرو قرار می‌دهد. البته این دوربین برخلاف Sony X3000 از لرزش‌گیر اپتیکال بی‌بهره است و تنها یک لرزش‌گیر دیجیتالی دارد. اکشن‌کم جدید کانن قادر است فیلم‌برداری حرکت آهسته با نرخ ۱۲۰ فریم در رزولوشن 1080p را ارائه کند سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بکار رفته در این دوربین ابعاد 1/2.3 اینچی دارد و از یک نمایشگر LCD غیرلمسی نیز بهره می‌برد. این دوربین همچنین دارای میکروفون استریو، سوکت استاندارد سه‌پایه و باتری EN-EL12 نیکون است.

Nikon KeyMission

اما دوربین ارزان‌تر و کوچک‌ترِ  KeyMission 80 از همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی بهره می‌برد و علاوه بر آن یک سنسور ۴.۹ مگاپیکسلی سلفی نیز دارد. این دوربین تا عمق یک متری آب قابل استفاده است و قادر است ضربه‌ی وارد شده از ارتفاع ۱.۵ متری را دوام بیاورد.

دوربین‌های جدید نیکون از چند روش برای تایم‌-لپس و همچنین عکس‌برداری زمانبدی شده‌ی پشت سر هم بهره می‌برد. صفحه‌نمایش LCD این دوربین لمسی است.

Nikon KeyMission 70

نیکون همچنین اپلیکیشن جدیدی را به‌نام SnapBridge 360-170 معرفی کرده است که دوربین‌های سری KeyMission متصل می‌شود و امکان اتصال از راه دور دوربین، انتقال تصاویر و همچنین تغییر تنظیمات را میسر می‌کند. این اپلیکیشن امکان برش زدن ویدیوها و ویرایش‌های ابتدایی را نیز میسر می‌کند.

دوربین KeyMission 360 با قیمت ۴۹۹ دلار، KeyMission 170 با قیمت ۳۹۹ دلار و همچنین KeyMission 80 با قیمت ۲۷۹ دلار دارد.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات