هواوی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی هواوی احتمالا گوشی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان و در چهار نسخه عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

میت 9، فبلت پرچمدار شرکت چینی هواوی است که در واقع به عنوان جانشین برای گوشی هوشمند میت 8 روانه‌ی بازار خواهد شد. تاکنون شایعات متعددی در ارتباط با این گوشی منتشر شده است، اما این شایعات و گمانه‌زنی‌ها مربوط به چند ماه پیش هستند، بنابراین چندان نمی‌توان بر دقت و صحت آنها اتکا کرد. اما به تازگی شایعات جدیدی نیز در ارتباط با این فبلت منتشر شده‌اند که به نظر محتمل و معقول می‌رسند.

گفته می‌شود که هواوی فبلت میت 9 را در چین و در تاریخ ۱۸ آبان معرفی خواهد کرد. همچنین شایعات حکایت از آن دارند که این فبلت در چهار نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد. دو نسخه‌ی پایه‌ی میت 9 به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت و حافظه‌‌های داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت مجهز خواهند بود. قیمت این دو نسخه احتمالا به ترتیب ۵۱۰ و ۵۸۵ دلار است. اما نسخه‌ی پریمیوم این دستگاه از حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۶ و ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد و قیمت آن ۷۰۵ دلار خواهد بود. به نظر می‌رسد که مدل چهارم میت 9 در واقع همان نسخه‌ی پریمیوم این گوشی است که به همراه ساعت هوشمند هواوی عرضه خواهد شد، بنابراین احتمالا شرکت چینی یاد شده، برچسب قیمتی ۱۱۰۸ دلاری را برای این باندل در نظر خواهد گرفت.

شایعات حاکی از آن است که هواوی میت 9 را در نه رنگ شامل مشکی براق، سفید و طیف‌های مختلفی از خاکستری و طلایی روانه‌ی بازار خواهد کرد، همچنین انتظار می‌رود که فبلت یاد شده به صورت پیش‌فرض به همراه اندروید ۷.۰ نوقا و نسخه‌ی پنجم از رابط کاربری EMUI عرضه شود. این احتمال نیز وجود دارد که نمایشگر میت 9 به فشار حساس باشد. هواوی در نظر دارد تا نسل جدید از فبلت خود را به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی کرین ۹۶۰ مجهز کند. در پایان گفتنی است که در حال حاضر اطلاعاتی در ارتباط با دوربین‌های به کار رفته در میت 9 در دست نیست، اما با توجه به مشارکت هواوی و لایکا، احتمالا لنزهای این شرکت در محصول جدید هواوی به کار گرفته شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات