سامسونگ روش تشخیص گلکسی نوت 7 بدون مشکل پس از تعویض باتری را اعلام کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پس از فراخوانی پرچمدار خود، جزئیات شناسایی گلکسی نوت ۷ های جدید پس از تعویض باتری اعلام کرد.
تبلیغات

سامسونگ پس از فراخوانی تمام ۲.۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ که به بازار عرضه کرده بود، تعویض باتری‌های این گوشی هوشمند را آغاز کرده است. با توجه به اینکه نسخه‌های جدید که به باتری متفاوتی مجهز شده‌اند از نظر ظاهری تفاوتی با گذشته ندارند، از این‌رو کره‌ای‌ها روش تشخیص نسخه‌های جدید این گوشی هوشمند را اعلام کرد. پس از آنکه مشخص شد نسخه‌های مجهز به باتری تولیدی Samsung SDI در زمان شارژ منفجر می‌شوند، حال این کمپانی به سراغ تولیدکننده‌ی دیگری رفته تا مشکل موجود را حل کند.

همانطور که پیش از این نیز شاهد انتشار اخباری در خصوص بکارگیری یک آیکون متفاوت بودیم، سامسونگ اعلام کرده که در نسخه‌های جدید گلکسی نوت ۷ از یک آیکون سبزرنگ برای باتری بهره گرفته شده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ آیکون باتری سبزرنگ را می‌توان در سه محل مختلف مشاهده کرد که شامل نوار وضعیت در بالای پنجره‌ی اصلی اندروید، صفحه‌ی نمایش گوشی در حالت Always On Display‌ و پنجره‌ی نمایش منوی خاموش یا ریستارت کردن گوشی است که پس از نگه داشتن کلید پاور نمایش داده می‌شود.

تشخیص گلکسی نوت 7 پس از تعویض باتری

همچنین یک علامت مربع تو پر مشکی رنگ نیز به برچسب مربوط به شماره‌ی سریال روی بسته بندی اضافه خواهد شد تا کاربران با دیدن آن متوجه شوند که گلکسی نوت ۷ مورد نظر از وجود باتری که احتمال انفجار دارد، بهره نمی‌برد.

سامسونگ بار دیگر به تعهد خود برای تامین سلامت کاربران اشاره کرده و از کلیه دارندگان گلکسی نوت ۷ خواسته تا در طرح تعویض باتری این گوشی هوشمند مشارکت کنند.

در پایان بهتر است به این نکته اشاره کنیم بهتر است کاربران ایرانی در زمان خرید گلکسی نوت ۷، به هر دو روش از صحت باتری اطمیمان حاصل کنند، چراکه امکان سواستفاده با درج علامت مربع مشکی رنگ روی بسته بندی محتمل است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات