وعده راه اندازی انرژی صد در صد تجدید پذیر تا سال 2050 توسط جنرال موتورز

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت جنرال موتورز در نظر دارد در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش هزینه‌ها، در خودروهایش از انرژی صد در صد تجدیدپذیر استفاده کند.
تبلیغات

شرکت جنرال موتورز به یک حرکت مشترک پیوسته است که وعده‌ی دست‌یابی به انرژی تجدید‌پذیر در دهه‌های آتی را می‌دهد. برای اطلاع از جزئیات این موضوع با زومیت همراه شوید.

این شرکت خودروساز وعده داده تا از انرژی صد در صد تجدید‌پذیر تا سال ۲۰۵۰ در خودروهای خود استفاده کند. این تعهد شامل ۳۵۰ عملیات در ۵۹ کشور مختلف می‌شود.

این شرکت در سال گذشته در کارخانه‌ها، دفترها ، انبارها و مراکز فنی خود از ۹ ترا وات ساعت برق استفاده کرده است. این رقم معادل استفاده‌ی یک میلیون خانوار در آمریکا است.

مدیر اجرایی‌، ماری بارا (Mary Barra)، می‌گوید: فراهم کردن هدف دست‌یابی به انرژی صد در صد تجدید‌پذیر به ما در حفاظت از جامعه در برابر آسیب‌های محیطی، کمک می‌کند. به دنبال انرژی تجدیدپذیر، مشتریان و جوامع از هوای تمیز بهره می‌برند و خرید وفروش ما با هزینه‌های کمتر و پایدارتر صورت می‌گیرد.

GM solar

در حال حاضر برخی کارگاه‌ها با استفاده از پنل‌‌های سلول‌ خورشیدی در ۲۲ بخش و گاز حاصل زباله‌های دفن شده، در ۲ بخش کارخانه، از انرژی تجدید‌پذیر بهره می‌برند. طرح‌های موجود در حال حاضر سالانه ۵ میلیون دلار صرفه‌جویی می‌کنند و طی ۲۰ سال این مقدار ۸۰ میلیون دلار خواهد.

جی ام اخیرا هدف استفاده ازقدرت ۱۲۵ میلیون مگاوات انرژی تجدید‌پذیر را تا سال ۲۰۲۰ اتخاذ کرده است، هدفی که انتظار می‌رود در سال آتی بعد از اجرای دو پروژه‌ی بادی، محقق شود. کارخانه‌ی مونتاژ جینکو کادیلاک ۱۰ مگاوات را از خورشید می‌گیرد در حالی‌که ۲۰ مگاوات از قدرت توسط سایه‌بان خورشیدی در مرکز توزیع وسیله نقلیه در ووهان (Wuhan) تامین می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات