میت 9 هواوی پاییز 2016 راهی بازار می شود

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تحلیل‌گران اعلام کردند که میت ۹ هواوی به عنوان پرچمدار بعدی این کمپانی پاییز ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

هواوی با عرضه‌ی پی ۹ در بهار سال جاری یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را راهی بازار کرد. پی ۹ با بهره‌گیری از دوربین دوگانه در پشت گوشی که شامل یک سنسور رنگی و سیاه و سفید بود، تصاویری با کیفیت بالا را ثبت می‌کند. حال پس از گذشت ۶ ماه از زمان عرضه‌ی پی ۹ به بازار، انتظار می‌رود چینی‌ها دومین پرچمدار خود در سال ۲۰۱۶ را نیز با نام میت ۹ رونمایی کنند.

کوین ونگ، تحلیل‌گر موسسه‌ی IHS وعده داده که هواوی در سه ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی نسل جدید گوشی هوشمند خود را با نام میت ۹ هواوی رونمایی خواهد کرد. این ادعا با سابقه‌ی رونمایی از نسل پیشین این گوشی هوشمند همخوانی دارد، چراکه هواوی نوامبر سال ۲۰۱۵ گوشی میت ۹ را معرفی کرد. ونگ اعلام کرده که میت 9 در دسامبر سال جاری راهی بازار خواهد شد.

دوربین منتسب به میت 9

با توجه به اینکه میت ۹ بهترین گوشی هوشمند هواوی در سال ۲۰۱۶ خواهد بود، از این‌رو باید در انتظار یک دوربین دوگانه بهتر از پی ۹ در پشت این محصول باشیم. آخرین شایعات مطرح شده در مورد این گوشی هوشمند نشان از این دارند که میت ۹ از وجود سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که رزولوشن بیشتری در مقایسه با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی پی ۹ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی که انتظار می‌رود میت ۹ با استفاده از آن‌ها راهی بازار شود باید به تراشه‌ی Kirin 960 با بهره‌گیری از هسته‌های Cortex A73 Artemis اشاره کرد که مبتنی بر لیتوگرافی ۱۶ نانومتری توسعه خواهند یافت. هنوز اطلاعات شفافی در خصوص سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند در دست نیست، اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد انتشار جزییات بیشتری در مورد مشخصات فنی این محصول باشیم. هنوز چند هفته تا دسامبر سال جاری میلادی باقی مانده و به طور حتم جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات