پوشش زومیت از رویداد عکاسی Photokina 2016

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رویداد مهم حوزه‌ی عکاسی و فیلمبرداری Photokina 2016 از فردا آغاز به کار می‌کند و زومیت پوشش گسترده‌‌ای از خواهد داشت.
تبلیغات

نمایشگاه دوسالانه‌ی عکاسی فتوکینا را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت عکاسی و فیلمبرداری جهان دانست که در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. زومیت نیز طبق روال همیشگی خود مبنی بر پوشش مهم‌ترین اخبار حوزه‌ی فناوری، اخبار لحظه‌ای رویداد فتوکینا ۲۰۱۶ را در اختیار علاقه‌مندان حوزه‌ی صنعت عکاسی قرار می‌دهد. نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ از ۲۰ تا ۲۵ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۴ مهر) پذیرای علاقه‌مندان است. با این حال کنفرانس‌ها و معرفی محصولات مهم برای ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) برنامه‌ریزی شده است.

کانن

کانن m5

کانن با توجه به معرفی دوربین‌های 5D Mark IV و EOS M5 و حتی پرچمدارِ 1DX Mark II در سال جاری، انتظار معرفی محصول در خور دیگری از این شرکت نام و آشنا نمی‌رود.

نیکون

نیکون اکشن کم

نیکون نیز به تازگی جدید‌ترین عضو رده‌ی ابتدایی خانواده‌ی DSLR‌ خود را معرفی کرده است. D3400 جدید‌ترین دوربین حرفه‌ای برای کاربران مبتدی این غول حوزه‌ی عکاسی است که در فتوکینا در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت. با این حال این شرکت تا این لحظه برنامه‌‌ای برای معرفی دوربین توانمند دیگری، اعلام نکرده است. البته پیش‌بینی می‌شود که نیکون دوربین‌های جدید سری اکشن و اسپرت خود را با نام‌های KeyMission 80 و KeyMission 170 را برای رقابت با محصولات گوپرو معرفی کندو

سونی

با توجه به زلزله‌ی رخ داده در کوماموتو، سونی و فوجی‌فیلم اعلام کرده‌اند که در برنامه‌ی معرفی محصولات جدید حوزه‌ی عکاسی خود تاخیر خواهند داشت. با این حال احتمال معرفی چند محصول جدید از سری بدون آینه سونی می‌رود.

فوجی فیلم

غول تولید کننده‌ی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری ژاپن به تازگی دوربین بدون‌ آینه و توانمند X-A3 را معرفی کرده است. بدین ترتیب احتمال معرفی محصول جدیدی از این شرکت در رویداد پیش‌رو نمی‌رود. با این حال برخی شایعات خبر از عرضه‌ی دوربین بدون آینه از سری مدیوم فرمت فوجی‌فیلم را دارند.

پاناسونیک

پاناسونیک gh4

پاناسونیک نیز نزدیک به دو سال است که محصولات خود را بروز نکرده است. به همین دلیل انتظار می‌رود این شرکت مطرح ژاپنی طیف گسترده‌ای از دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای خود اعم از نسل جدید پرچمدار GH4، نسل جدید G7 و دوربین‌های جدید سری خانگی FZ1000، LX7 و LX100 را معرفی کند.

المپوس

دیگر شرکتی که احتمال معرفی محصولات متنوعی از آن می‌رود، المپوس است. طبق برخی گزارش‌ها این شرکت قصد دارد در فتوکینا ۲۰۱۶ از نسل جدید دوربین OM-D E-M1 رونمایی کند.

پهباد

پهباد‌های مخصوص فیلمبرداری از دو سال پیش تبدیل به یکی از بخش‌های مهم و البته جذاب رویداد فتوکینا شده‌‌اند. پیش‌بینی‌ می‌شود گوپرو و برخی دیگر از شرکت‌های فعال در این زمینه از محصولات جدید خود پرده‌برداری کنند.

اگر به حوزه‌ی عکاسی و فیلمبرداری علاقه‌مند هستید، روز‌های آینده با زومیت همراه باشید تا شما را از جدید‌ترین فناوری‌ها و محصولات این حوزه آگاه کنیم.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات