اپل واچ 2 کالبد شکافی شد؛ باتری ۲۷۳ میلی آمپر ساعتی

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کالبدشکافی اپل‌واچ ۲ نشان داد که باتری این ساعت ظرفیتی ۲۷۳ میلی‌آمپرساعتی دارد.
تبلیغات

اپل در کنار آیفون‌های جدید، از نسل جدید شخصی‌ترین دستگاه تولیدی خود یعنی ساعت هوشمند اپل‌واچ ۲ نیز رونمایی کرد. اگرچه از به لحاظ ظاهری این محصول شبیه به نسل قبل به نظر می‌رسد، اما در دل آن تغییرات زیادی اعمال شده است. اول اینکه چیپ‌ست جدید این مدل دو هسته‌ای است و تا ۵۰ درصد نسبت به نسل اولیه‌ی اپل‌واچ عملکرد بهتری دارد. علاوه بر این چیپ گرافیکی اپل‌واچ ۲ با مدل قبلی این دستگاه یکسان است. نمایشگر به کار گرفته شده در محصول مورد بحث نیز روشنایی بیشتری داشته و از جی‌پی‌اس جدیدی بهره می‌برد. اما مهم‌ترین ویژگی جدید اپل‌واچ ۲ را می‌توان ضدآب بودن آن دانست. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با جزئیات این کالبدشکافی بیشتر آشنا شوید.

خوشبختانه برای افرادی که می‌خواهد جزئیات دقیق را در مورد مشخصات فنی اپل‌واچ جدید بدانند، کالبدشکافی اخیر iFixit روی محصول مورد بحث می‌تواند بسیار مفید باشد. یکی از جذاب‌ترین مشخصه‌های چنین محصولی قطعا باتری آن است که حالا اعلام شده که ظرفیت آن ۲۷۳ میلی‌آمپرساعت است. همچنین باید اشاره کنیم که بلندگوهای بکار گرفته شده در این ساعت‌هوشمند خروجی بسیار مناسبی داشته و بدنه‌ی این محصول به طور کامل ضدآب طراحی شده است. در واقع بکار گرفتن واشرهای زیاد در بخش‌های داخلی ساعت‌هوشمند اپل‌واچ ۲ برای ضدآب کردن این دستگاه بوده است.

کالبدشکافی صورت گرفته توسط iFixit روی نسل جدید ساعت‌هوشمند اپل، نشان می‌دهد که این محصول در صورت نیاز، به آسانی قابل تعمیر است. با این وجود تا به این لحظه هنوز امتیازی به میزان آسان بودن تعمیرپذیری این ساعت‌ داده نشده ولی در هر حال می‌توانید ویدیو این کالبدشکافی را در ادامه مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات