تصویر جدیدی از LeEco Le Pro 3 منتشر شد؛ اسنپدراگون 821 و رم ۸ گیگابایتی

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا LeEco Le Pro 3 قدرتمندترین گوشی اندرویدی است که تاکنون ساخته شده است. امروز تصویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است.
تبلیغات

قرار است کمپانی چینی لیکو روز ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) از گوشی جدید خود به نام LePro 3 رونمایی کند. گفته می‌شود این گوشی در دو نسخه معرفی می‌شود که مدل قوی‌تر قدرتمندترین گوشی اندرویدی است.

مدل قوی‌تر این گوشی به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی و شیشه‌ی 2.5D، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰، رم ۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسل و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. قرار است لیکو لی‌پرو 3 با قیمتی در حدود ۴۶۳.۸۳ تا ۵۹۸.۵۳ دلار روانه‌ی بازار شود.

اما مدل ضیعف‌تر از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، رم ۶ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل و باتری ۴۰۷۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و با قیمت ۳۱۴.۱۶ تا ۴۴۸.۸۶ دلار به فروش خواهد رسید.

هر دو مدل به سنسور اثر انگشت در زیر دوربین اصلی مجهز شده‌اند.

امروز تصاویر جدیدی از این گوشی در ویبو منتشر شده است که تنها پشت گوشی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد تا قبل از رویداد ۲۱ سپتامبر، باید منتظر افشاگری‌های بیشتری پیرامون این گوشی قدرتمند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات