تبلت لنوو Tab 3 7 پلاس رویت شد

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخبار جدیدی منتشر شده که لنوو در حال ساخت یک تبلت جدید به نام Tab 3 7 Plus است.
تبلیغات

لنوو در حال ساخت یک تبلت ۷ اینچی جدید به نام Tab 3 7 Plus است. با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این محصول، افرادی که به دنبال محصولی با عملکرد و کارایی بالا باشند می‌توانند روی این تبلت حساب کنند چرا که دستگاه جدید لنوو نسبت به تبلت ۷ اینچی معرفی شده توسط این کمپانی در اوایل سال جاری، که یک محصول اقتصادی بود، قدرتمند‌تر است. بر اساس اطلاعاتی که امروز از تبلت مذکور منتشر شده گفته می‌شود که این دستگاه از یک نمایشگر ۷ اینچی بهره می‌برد که رزولوشن آن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و از تکنولوژی IPS بهره می‌برد. علاوه بر این در کنار مشخصات یاد شده، چند عکس نیز از این تبلت منتشر شده که با توجه به آن‌ها می‌توان گفت که این محصول در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. همچنین یک خط آبی‌رنگ در بخش جلویی این دستگاه خودنمایی می‌کند که در واقع لبه‌های صفحه‌نمایش را در بر گرفته است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا ببینیم مشخصات فنی دیگر Tab 3 7 Plus چیست.

گفته می‌شود که چیپ پردازشی تبلت لنوو تب 3 7 Plus اسنپدراگون ۴۱۰ خواهد بود که فرکانس کاری این چیپ، ۱.۲ گیگاهرتز است. علاوه بر این حافظه‌ی رم در نظر گرفته شد برای این دستگاه ۲ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن نیز ۱۶ گیگابایت است. البته با توجه به پشتیبانی این محصول از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی، می‌توان حافظه‌ی داخلی آن را در صورت نیاز افزایش داد.

از دیگر ویژگی‌های تب 3 7 Plus لنوو می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۶.۰  مارشمالو اشاره کرد که البته انتظار می‌رود رابط کاربری انحصاری شرکت لنوو روی آن قرار گیرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این محصول، گفته می‌شود که ظرفیت باتری آن ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که برای یک تبلت چندان زیاد به نظر نمی‌رسد اما با توجه به اینکه تب 3 7 Plus احتمالا یک دستگاه ۷ اینچی خواهد بود و رزولوشن آن نیز کمتر از فول اچ‌دی است، می‌توان گفت که این باتری چندان هم نا‌مناسب نیست. با توجه به مشخصات فنی تبلت مورد اشاره، احتمال دارد با همین باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز بتوان تا چند روز با آن کار کرد. البته این اطلاعات هنوز تایید نشده‌اند. بر اساس اطلاعات فاش شده از این دستگاه، قیمت تعیین شده برای مدل وای‌فای آن ۱۱۹ یورو خواهد بود درحالیکه انتظار می‌رود مدل ۳ جی قیمت بیشتری داشته باشد و نرخ تعیین شده برای آن ۱۵۰ یورور است. البته اگر به دنبال تبلت‌های رده‌بالا هستید، می‌توانید نگاهی به تبلت یوگا تب ۳ پرو که در نمایشگاه ایفا امسال معرفی شده نگاهی بیاندازید. 

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات