سامسونگ به دلیل مشکلات گلکسی نوت 7 روی گلکسی اس 8 بیشتر تمرکز می‌کند

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می شود به دلیل مشکلات گلکسی نوت ۷، سامسونگ تمرکز زیادی بر گلکسی اس ۸ خواهد داشت.
تبلیغات

اکنون حدود یک هفته از زمانی که سامسونگ درخواست داده تا تمام گلکسی نوت‌ ۷ های عرضه شده‌ به بازار جمع‌آوری شوند می‌گذرد. سامسونگ فروش نوت ۷ را در سراسر جهان متوقف ساخته و اکنون برنامه‌ای را برای پس دادن این محصول به مشتریان خود ارائه داده که بر اساس آن خربداران فبلت مورد اشاره می‌توانند گوشی‌هوشمند دیگری از این شرکت دریافت کرده و منتظر بمانند تا نوت ۷ جدید به آنها تحویل داده شود. پس از رفع مشکل باتری تبلت یاد شده سامسونگ مجدد فروش آن را آغاز خواهد کرد و برای این مورد تا کنون برنامه‌ی زمانی دقیقی را ارائه نکرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا ببینیم کارشناسان برای معرفی گلکسی اس ۸ چه شرایطی را پیش‌بینی کردند.

آنالیزها نشان می‌دهند که به دلیل بروز این مشکل برای ساخت گلکسی اس ۸ فشار زیادی بر روی شرکت سامسونگ است. همچنین باید گفت که سامسونگ برای فروش جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت ۷، زمان زیادی در اختیار ندارد. از آنجا که تنها دو هفته پس از عرضه گلکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ اقدام به جمع آوری تمام واحدهای عرضه شده از این محصول کرده است، احتمال دارد در برخی از بازارهای کلیدی مثل آمریکا میزان فروش این گوشی با نرخ فروش اولیه برابری نکند.

سامسونگ باید خود را برای زمان از دست رفته آماده کند و مطمئنا انتظار می‌رود که بازاریابی شدید این کمپانی پس از رفع مشکل مورد بحث به منظور جلب مجدد اعتماد مشتریان به نوت ۷ آغاز شود‌. تحلیل‌ها نشان می‌دهند که عرضه‌ی مجدد این پرچمدار باید با روشی بسیار واقع گرایانه‌تر باشد تا بتواند افتضاحی که در عرضه‌ی اولیه محصول مورد اشاره به وجود آمده را جبران کند. عرضه‌ی زودهنگام گلکسی S8 می تواند ضرباتی که در اثر مشکلات به وجود آمده‌ی ناشی از عدم اعتماد مشتریان به گلکسی نوت ۷ را تا حدی جبران کنند. احتمالا برای مشتریان بهتر است و تمرکز خود را بر روی پرچمدار بعدی سامسونگ بگذارند.

تمام اطلاعاتی که تاکنون در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ بیان شده صرفا در حد حدس و پیش‌بینی هستند و این شرکت تا اکنون به صورت رسمی در مورد محصول مورد اشاره جزئیاتی را بیان نکرده است. از آنجا که سامسونگ همیشه پرچمداران سری گلکسی است خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی می‌کند و نیز از آنجا که این رویداد در سال آینده و در ماه فوریه برگزار خواهد شد بنابراین، تا زمان معرفی گلکسی اس ۸ زمان زیادی باقی مانده است. اینکه معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ چند وقت پیش از نمایشگاه MWC انجام شود را کسی نمی‌داند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات