میزان پیش خرید آیفون 7 اپل در T-Mobile چهار برابر آیفون 6 است

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس آمار اولیه میزان پیش خرید آیفون ۷ اپل در اپراتور مخابراتی تی-موبایل چهار برابر آیفون ۶ بوده است.
تبلیغات

جان لژر، مدیرعامل تی-موبایل در جریان یک پرسش و پاسخ در Periscope نکات جالب توجهی را در مورد نسل جدید آیفون‌های اپل ارائه کرده است. براساس اظهارات لژر، میزان تقاضا برای آیفون‌ ۷ اپل چهار برابر آیفون ۶ است که دو سال پیش راهی بازار شده است. وی همچنین به این موضوع اشاره کرده که نسخه مشکی مات آیفون، محبوب‌ترین نسخه‌ی نسل جدید پرچمدار اپل است.

تعداد مشترکان اپراتور مخابراتی تی-موبایل در آمریکا در سه سال اخیر به لطف کمپین موسوم به UnCarrier رشد بزرگی داشته و از این‌رو این اپراتور مخابراتی موفق شده تا کاربران بیشتری را از کمپانی‌های رقیب به سمت خود بکشد. مشخص نیست که چه میزان از رشد فروش آیفون ۷ در تی-موبایل به پتانسیل استقبال از این گوشی هوشمند در کل بازار مرتبط است. لژر در مورد استقبال از پیش فروش آیفون ۷ در تی-موبایل چنین اظهار نظر کرده است:

چهار روز اول عرضه‌ی آیفون ۷ توسط تی-موبایل را باید بزرگ‌ترین عرضه برای این اپراتور مخابراتی قلمداد کرد.

لژر همچنین به این موضوع اشاره کرده که نسخه‌ی مشکی مات آیفون ۷ اپل به عنوان محبوب‌ترین نسخه‌ی در تی-موبایل توسط کاربران پیش خرید شده است، حال آنکه بسیاری از افرادی که در گفتگو با لژر در پریسکوپ حضور داشتند، حدس می‌زدند که محبوب‌ترین نسخه، جت بلک یا همان مشکی براق خواهد بود. لژر نیز البته با مخاطبانش هم عقیده بوده و خود او نیز عنوان کرد یک دستگاه آیفون ۷ با رنگ مشکی براق را پیش خرید کرده است.

اپل در کنار دو نسخه مشکی مات و مشکی براق، رنگ‌های دیگری از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را نیز رونمایی کرده که شامل نسخه‌ی نقره‌ای، طلایی و رزگلد است. نسخه‌ی خاکستری این گوشی هوشمند که زمان عرضه‌ی آیفون ۵ اس همواره راهی بازار می‌شد، در نسل جدید کنار گذشته شده است.

کاربرانی که نسل جدید آیفون‌های اپل را خریداری کرده باشند، روز جمعه محصولات خود را دریافت می‌کنند.

با وجود اینکه استقبال از آیفون ۷ در شبکه‌ی تی-موبایل بالا بوده، اما اپل به این نکته اشاره کرده که آمار فروش روزهای اول عرضه‌ی گوشی‌هوشمند خود را منتشر نخواهد کرد. ااپل برای اولین بار دست به چنین اقدامی زده و آماری را از عرضه اولیه محصولش ارائه نمی‌دهد. سال گذشته عرضه‌ی اولیه‌ی آیفون‌ ۶ اس و ۶ اس پلاس اپل از مرز ۱۳ میلیون دستگاه گذشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات