زمان احتمالی معرفی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ اعلام شد

سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
احتمالا گلکسی اس 8 سامسونگ روز ۸ اسفند سال جاری در جریان MWC 2017‌ معرفی خواهد شد.
تبلیغات

تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که سامسونگ در سال ۲۰۱۶ گوشی‌هوشمند پرچمدار دیگری را معرفی نخواهد کرد. در حالی که دو گوشی‌هوشمند پرچمدار سری اس این شرکت یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج هم اکنون عرضه شده‌اند و گلکسی نوت ۷ نیز به دلیل مشکلات مربوط به باتری آن، تمام در حال جمع‌آوری است، باید گفت که انتظار نمی‌رود سامسونگ به این زودی بخواهد یک گوشی‌هوشمند پرچمدار جدید را معرفی کند.

در واقع، نسل بعدی گوشی‌هوشمند پرچمدار این غول کره‌ای به احتمال خیلی زیاد گلکسی اس ۸ خواهد بود. شایعات مختلف بیان کرده‌اند که سامسونگ این محصول را در دو مدل عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها از نمایشگری ۵.۱ اینچی و دیگری صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی بهره می‌برند. این دو مدل هر دو از نوع اج (نمایشگر با لبه‌های خمیده) بوده و احتمالا مدل صفحه تخت گلکسی اس ۸ نیز تولید نمی‌شود. 

اما سامسونگ چه زمانی از نسل بعدی گوشی‌هوشمند پرچمدار خود رونمایی به عمل خواهد آورد. بسیاری بر این باوراند که این اتفاق در اوایل سال ۲۰۱۷ رخ خواهد داد اما در مورد جزئیات دقیق زمان معرفی هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست. در هرحال به نظر می‌رسد اکنون بتوانیم تاریخ دقیق‌تری را برای معرفی گلکسی اس ۸ پیش‌بینی کنیم. ابتدا توجه شما را به جدول زیر جلب می‌کنیم.

در دو سال گذشته، سامسونگ پرچمداران سری گلکسی S خود را تنها یک روز پیش از کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) در شهر بارسلونای اسپانیا معرفی کرده و این درحالی است که در سال ۲۰۱۴، گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۵ این کمپانی در اولین روز رویداد MWC معرفی شد.

بنابراین و بر اساس پیش‌فرض‌ها، می‌توان پیش‌بینی کرد که سامسونگ نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را دقیقا پیش از MWC 2017 معرفی کند که این یعنی معرفی پرچمداران یاد شده به احتمال زیاد در بازه‌ی زمانی بین ۲۷ فوریه تا ۲ مارس ۲۰۱۷ (۹ تا ۱۲ اسفند ۱۳۹۵) معرفی خواهند شد. می‌توان گفت که سامسونگ احتمالا گلکسی اس ۸ را در روز ۲۶ فوریه‌ی ۲۰۱۷ (۸ اسفند ۱۳۹۵) در جریان نطق اصلی خود در رویداد مورد بحث معرفی خواهد کرد.

اما با توجه به حدس و گمان‌هایی که در مورد زمان معرفی محصول مورد بحث بیان شده، نمی‌توان به راحتی در مورد تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند نظر داد. گلکسی اس ۵ سامسونگ ۴۶ روز پس از معرفی این دستگاه عرضه شد و گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج ۴۰ روز بعد از معرفی رسمی روانه‌ی بازارها شدند. همچنین گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز ۱۹ روز پس از معرفی، در دسترس متشریان قرار گرفتند. بنابراین، به سختی می‌توان بر اساس این اطلاعات در مورد زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۸ سخن گفت. اما در هرحالمی‌توان انتظار داشت که عرضه‌ی محصول یاد شده، نهایتا یک ماه پس از تاریخ معرفی این گوشی‌هوشمند باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات