تصاویر رندر جدیدی از گوشی Pixel XL با لوگوی گوگل منتشر شد

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون مشخص شده که سازنده‌ی سری جدید گوشی‌های نکسوس، کمپانی اچ‌تی‌سی است و نام این گوشی‌ها از نکسوس به پیکسل تغییر کرده است. امروز تصاویر رندر جدیدی از گوشی نکسوس مارلین یا پیکسل ایکس‌ال منتشر شده که لوگوی گوگل در پشت دستگاه حک شده است.
تبلیغات

چندی پیش مشخص شد که گوشی‌های Nexus گوگل به Pixel تغییر نام خواهند داد. از همین رو قرار است HTC Nexus Marlin با نام Pixel XL معرفی شود. امروز تصاویر رندر جدیدی از این گوشی فاش شده است که می‌توان لوگوی گوگل را در پشت دستگاه مشاهده کرد. در تصویری منتشر شده، این گوشی داخل یک کیس TPC قرار گرفته است.

گفته می‌شود پیکسل ایکس‌ال به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰، رم ۴ گیگابایتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسل مجهز شود.

تا کنون تصاویر مختلفی از دو گوشی Pixel و Pixel XL منتشر شده است. هر دو مدل از اسکنر اثر انگشت بهره می‌برند و قسمت پشت گوشی دارای طراحی دو رنگ است. روی کاور پشتی دستگاه در قسمت پایین لوگوی حرف G از ابتدای کلمه‌ی Google دیده می‌شود. این تصویر تنها نمونه عکسی است که تا امروز با لوگوی گوگل منتشر شده است.

با توجه به تصاویر جدید می‌بینیم که اندروید ۷.۱ نوقا به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال نصب شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات