برگزاری کنسرت «شب‌های جَز» درسالن محک با حمایت ریحون

یک‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
کنسرت شب‌های جَز (Jazz) با هدف حمایت از موزیسین‌های جوان با حمایت سایت سفارش غذای ریحون، برای دومین سال متوالی در روزهای ۲۲ و۲۳ شهریورماه در سالن محک برگزار خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی سایت سفارش اینترنتی غذای ریحون، گروه سازباز این مراسم هنری را با همکاری و حمایت مجموعه ریحون، برای آشنایی بیشتر مخاطبان موسیقی جَز اجرا خواهد کرد.

 معرفی و حمایت از این سبک موسیقی یکی از اهداف حضور ریحون در این رویداد اعلام شده و قرار است برای حمایت از موسیقی و موزیسین‌های جوان (علاوه بر پشتیبانی در برپایی این مراسم) مسابقه‌ای برای رقابت بین موزیسین‌های کمتر شناخته شده برگزار و جوایز نفیسی اهدا شود.

اگر شما هم علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه هستید، کافیست تا۳۰ شهریور یک فیلم ۳۰ تا ۶۰ ثانیه‌ای از نواختن ساز توسط خودتان بگیرید و اینستاگرام ریحونیا به شناسه @Reyhoonia را برچسب بزنید. ویدئوی خود را با هشتگ #ریحونیا و #موزیسین_جوان به اشتراک بگذارید. داوران مسابقه که از بین موزیسین‌های مطرح انتخاب شده‌اند و با همکاری گروه سازباز، آثار برتر را انتخاب کرده و جوایز نفیسی به شرح زیر از طرف ریحون به برندگان اهدا خواهد شد.

نفر اول: گیتار آکوستیک

نفر دوم: گجت پوشیدنی

و به ده نفر اول کد تخفیف سفارش غذا از ریحون اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در مجموع ۲ شب اجرا با حضور موزیسین‌های جوان انجام خواهد شد و همزمان تازه کاران این حوزه هم به رقابت خواهند پرداخت.

از اتفاقات مثبت اجرای سال گذشته شب‌های جز، می‌توان به  آشنایی و ایجاد پیوند بین معدود نوازندگان و موزیسین‌های این سبک اشاره کرد که منجر به تشکیل گروه‌های سه نفره (تریو) شد و امسال را با اجرای نوازندگان سال گذشته جذاب‌تر کرده است. از جمله نکات جذاب شب‌های جَز، آن است که «گروه کماکان» اولین‌ گروهی خواهد بود که با خواننده در این رویداد به اجرا می‌پردازد.

اجرای مراسم شب اول (۲۲ شهریور) شامل دو گروه است و در ابتدا، اجرای ۳ نفره (تریو) سردار سرمست، عمید بنکدار، فرهاد لقایی و پس از آن تریوی امیر دارابی، حمزه یگانه و امین طاهری به هنر نمایی خواهند پرداخت. اجرای روز دوم (۲۳ شهریور) هم شامل تریوی حمزه یگانه، آرین کشیشی، امین طاهری است و در بخش دوم نیز گروه «کماکان» به خوانندگی مهدی ساکی و با حضور ابراهیم علوی، سردار سرمست، و مهرداد علیزاده، به روی صحنه خواهند رفت.

برای اطلاع از نحوه برگزاری و شرکت در این مسابقه، به صفحات اجتماعی ریحون با عنوان reyhoonia مراجعه  و برای تهیه بلیت به سایت سازباز مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات