اپل سفارش تولید پردازنده و کامپوننت های اپل واچ 2 را افزایش داد

شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل طی مراسم رونمایی از آیفون‌هایش نسل جدید ساعت هوشمندش را نیز معرفی کرد. براساس اطلاعات برگرفته از چرخه‌ی تولید محصولات اپل، این کمپانی سفارش تولید پردازنده‌ها و کامپوننت‌های اپل واچ ۲ را با در نظر گرفتن عرضه‌ی دو میلیون دستگاه در ماه سفارش داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اطلاعات برگرفته از چرخه‌ی تولید محصولات اپل، کاپرتینویی‌ها سفارش تولید بیش از ۴ میلیون دستگاه اپل‌واچ سری ۲ را برای ماه آگوست و سپتامبر سال جاری میلادی به تولیدکنندگان ارائه کرده‌اند. گزارش IDC نشان از این دارد که این ساعت هوشمند در فصل دوم سال ۲۰۱۶ میلادی با در اختیار داشتن ۴۷ درصد از بازار، بزرگ‌ترین عرضه‌ی کننده‌ی ساعت‌های هوشمند بوده، هرچند اپل آماری را در این خصوص منتشر نکرده است. البته در گزارش IDC آمار مربوط به دستبندهای هوشمند سلامتی ارائه نشده، چراکه این حوزه از گجت‌های پوشیدنی با وجود محصولاتی که قیمت ۲۰ دلاری نیز دارند، نمی‌توانند با اپل واچ در یک دامنه‌ی بررسی قرار گیرند.

حال پس از رونمایی اپل واچ ۲، به نظر می‌رسد کاپرتینویی‌ها پس از عرضه‌ی ۱.۶ میلیون دستگاه ساعت‌هوشمند در فصل دوم، نیمه‌ی دوم بسیار بهتری را نیز سپری خواهند کرد، چراکه این کمپانی سفارش تولید پردازنده و کامپوننت‌های سخت‌افزاری بیش از ۴ میلیون دستگاه ساعت هوشمند را برای ماه آگوست و سپتامبر ارائه کرده است.

با توجه به اخبار جدید به نظر می‌رسد اپل در مورد آینده‌ی محصول جدید خود بسیار امیدوار است.

همانطور که اشاره کردیم چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته اپل نسل جدید ساعت هوشمند خود را طی مراسم رونمایی از آیفون‌هایش با بهره‌گیری از قابلیت‌های سلامتی و ثبت فعالیت‌های ورزشی رونمایی کرد. اپل واچ ۲ با بهره‌گیری از GPS و همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری در مقایسه با نسل پیشین پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده است. این ساعت هوشمند علاوه بر این قابلیت‌ها نمایشگر روشن‌تر و پردازنده‌ی قوی‌تری را نیز با خود به همراه دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات