قیمت و زمان عرضه هواوی نوا و نوا پلاس مشخص شد

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی هواوی در جریان کنفرانس خود که در ایفا 2016 برلین در حال برگزاری است از دو گوشی میان‌رده و جذاب Nova و Nova Plus رونمایی کرد. این دو گوشی فلزی علاوه بر طراحی زیبا، مشخصات فنی قابل قبولی دارند. قیمت و زمان عرضه‌ی این دو گوشی نیز مشخص شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دقایقی قبل کمپانی هواوی در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ از دو گوشی میان‌رده‌ی نوا و نوا پلاس در کنار تبلت مدیاپد ام 3 رونمایی کرد. این دو گوشی ظاهری شبیه به نکسوس 6 پی و میت 8 هواوی دارند و از مشخصات فنی قابل قبولی بهره می‌برند.

گفته می‌شود گوشی نوا در بیش از ۵۰ کشور عرضه می‌شود و فروش این محصول با قیمت ۳۹۹ یورو (۴۴۴ دلار) از ماه اکتبر آغاز خواهد شد. این گوشی در ابتدا وارد بازارهای آلمان، اتریش، فرانسه و اسپانیا می‌شود. نوا پلاس نیز در همین زمان با قیمت ۴۲۹ یورو (۴۷۷ دلار) در بازار اسپانیا، ایتالیا و کانادا عرضه می‌شود و سپس وارد دیگر بازارهای جهانی خواهد شد.

ضمن اینکه تبلت Mediapad M3 نیز از ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) وارد بازار چین، مالزی، عربستان‌سعودی، فرانسه، نیوزلند، اسپانیا، آلمان، فیلیپین، تایلند، ایتالیا، پرتغال، انگلستان، ژاپن و روسیه می‌شود. این تبلت در دو نسخه‌ی وای‌فای و LTE به فروش می‌‌رسد. قیمت نسخه‌‌های مختلف تبلت مدیاپد ام 3 را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید.

۴ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (نسخه‌ی وای‌فای) = ۳۴۹ یورو

۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (نسخه‌ی وای‌فای) = ۳۹۹ یورو

۴ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (نسخه‌ی LTE) = ۳۹۹ یورو

۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (نسخه‌ی LTE) = ۴۴۹ یورو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات